میم صاد آنلاین

تولدنامه

من دیروز قاعدتاً باید شمع بیست‌وهفت رو خاموش کرده و شمع بیست‌وهشت رو روشن می‌کردم (پیر شدما، دارم میفتم توی سرازیری!) اما خب به خاطر بحرانِ زمان این سنّت پسندیده کیک و شمع رو به جمعه موکول کردیم.
پی‌نوشت اول: با انتشار این عکس صرفاً تولد خودم و خانم گوگوش رو به جامعه هنری تبریک عرض می‌کنم. از اون جایی هم که امروز، روز جهانی ماما هم بود، این کارت بیمارستان رو به تمام ماما‌های دنیا تبریک عرض می‌کنم.
پی‌نوشت دوم: مهم‌تر از همه امروز رو به محیا خانم تبریک میگم که تونسته با تمام بی‌اعصابی‌ها و بداخلاقی‌های من بسازه و حتی تونسته من رو ‌دوست داشته باشه ؛ واقعا خیلی سخته تحملم... می‌دونم.
پی‌نوشت سوم: حالا که فاز غم همیشگی اردیبهشتی فضا رو‌ پر کرده اینم بگم که کاش همیشه مثل نیمه‌ی اردیبهشت‌ سال شصت‌وهشت، سه کیلو و هفتصد گرم با نیم‌متر قد می‌موندم و این همه مردم رو اذیت نمی‌کردم‌‌‌‌... هعی... (شکلک مظلوم‌نمایی)
پی‌نوشت چهارم: از فانتزی‌هام اینه جوری ابروبادومه‌وخورشید دست به دست هم بده بچه‌مون هم نیمه‌ی اردیبهشت به دنیا بیاد... همینجوری محض بامزه‌بازی
پی‌نوشت پنجم: ممنون بابت دو‌ پیامک، دو ‌پیام‌تلگرامی و دو‌ تماس تلفنی برای تبریک تولد. شادی‌هاتون جبران‌کنیم.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان