میم صاد آنلاین

دنیا بدون لایک معنا ندارد

یک پست بدون «لایک» تنها به‌طور خصوصی دردناک نیست، بلکه نوعی سرزنش عمومی قلمداد می‌شود: یا شما به‌اندازۀ کافی دوستان آنلاین ندارید، یا، بدتر از آن، دوستان آنلاین شما تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند.

بخشی از مقاله آدام آلتر در گاردین؛ برگرفته از ترجمان
يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۱:۳۴ مَـهدی (میرزای قدیم)
لایک همون شصتیه که وقتی بچه بودیم میخواستیم فحش بدیم نشونش میدادیم؟
:)) یه خرده مدرن ترش!
يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۲:۱۰ مَـهدی (میرزای قدیم)
آخه میدونی من حس میکنم اونایی که حال ندارن بخونن و یا میخونن و حال ندارن چیزی بگن برای رفع عذاب وجدان خودشون لایک میزنن. این همون فحشه قلمداد نمیشه؟ قدیما میگفتیم بیلاخ.. الان شده لایک. (اگه اخلاقی نیست. تاییدش نکن. ) ناراحت نمیشم.
کجاش غیراخلاقی ه که نخواد تایید شه؟ آقای رویگری توی تلویزیون که بدتر از اینها رو گفت!
يكشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۲:۱۱ مَـهدی (میرزای قدیم)
:O
تو روحت:)))))))))))))) چرا تایید شد خودش:))
تایید نداره اینجا!
معمولا منو لایک نمیکنن
هر لایک برابر با 10تا کامنت برا منه
لایک یه نوع تاییده دیگه
بعضی وقتا یکی منو لایک میکنه
دلم میخوام پیداش کنم و ازش تشکر کنم
برعکسه؛ من کامنت میخوام
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان