میم صاد آنلاین

مطبوعات رو دوست داشته باشیم

میگه اینقدر پولت رو نریز دور؟ با تعجب میگم ها؟ میگه این مجلات مزخرف چیه هر هفته هفت-هشت-ده تومن خرجشون می‌کنی؟ با وجود اینترنت مگه هنوز کسی مجله می‌خونه؟ جوابی بهش ندادم.
من از وقتی یادم میاد بخش زیادی از پولِ ویژه‌ی تفریحاتم رو خرج مجلات و مطبوعات کردم. از دوران راهنمایی که روزنامه جام‌جم می‌خریدم و دبیرستان که همشهری جوان توی سبدِ ثابت خرید هفتگی قرار گرفت تا الان که سه سالی هست هر هفته همشهری‌جوان و هر ماه مجله داستان، مجله بیست و چهار و فیلم‌نگار رو می‌خرم. خط‌خطی هم مشترکش هستم و میاد جلوی در. اصلا هم احساس نمی‌کنم خرج اضافه‌ای هستن یا پولم رو دارم دور می‌ریزم.

کاش مطبوعات رو دوست داشته باشیم؛ به نظر من، مطبوعات چه روزنامه‌ها و چه مجلات مرزِ بین اینترنت و کتاب‌ند؛ یعنی به عمقِ کتاب نیستن اما نمی‌ذارن مخاطب توی سطحِ اینترنت بمونه... موافقید؟!
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶ , ۱۵:۲۳ مَـهدی (میرزای قدیم)
100%
خیلیا دوس ندارن ولی!
منم از کلاس اول مخاطب کیهان‌بچه‌ها شدم. بزرگ‌تر که شدم همشهری‌جوان و داستان، چل‌چراغ و گاهی هم خط‌خطی (قیمتش بالاست خدایی!)
موافقم با شما. مجله، شاید برای اونایی که خیلی فرصت مصالعه ندارن بهترین گزینه‌ست؛ برای بعضی هم مکمل مطالعه‌ست!
از سایت اشتراک.آی‌آر با پنجاه تا هفتاد درضد تخفیف اشتراک بگیر
اتفاقا تازه داشتم از بین خیل مجله های قدیمیم یکی رو برای پاک کردن آینه و شیشه ها انتخاب میکردم و واقعا مردد بودم و دلم نمیومد تیکه پارشون کنم اونم در حالی که هنوز مثل روز اول نگه اشون داشتم و بوی نویی میدن!
یه زمانی مجله خون حرفه ای بودم و موافقم که جذابیتهای خاص خودشو داره ولی باید سعی کنن که خودشون بیشتر تولید محتوا کنن و کمتر به اینترنت متکی باشن تا ارزش هزینه کردن رو داشته باشه. :)
بستگی داره شما چه مجله ای بخونی؛ مثلا هیچ کدوم از محتواهای مجله دانستنیها به همین راحتی و رایگان و فارسی توی اینترنت پیدا نمیشه.
چه‌خفن!
الان می‌رم توی سایتش!
:)
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۰۸:۳۳ مریــــ ـــــم
یه زمانی خیلی خیلی دور
دبیرستانم مثلا
از دلبستگیهام روزنامه استقلال جوان بود
4ماه پیش دخترخالم داستان بهم معرفی کرد
چیز جذابی بود
همشهری جوان و دانستنیها رو هم من پیشنهاد می کنم بهت!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان