میم صاد آنلاین

من می‌خوام برگردم به کودکی!

با توجه به احتمال بالای بازگشتِ کریس رونالدو به منچستر پیشنهاد می‌کنم همه‌ی فوتبالیست‌های همه‌ی تیم‌های جهان برگردن به تیم خودشون؛ اصلا چرا دنی‌آلوز باید توی یوونتوس بازی کنه؟ چرا هیگوآین نباید توی رئال باشه؟ مگه میشه کاسیاس دروازه‌بان رئال نباشه؟ 

در همین راستا از حضور برادرِ گرانمایه، بازگشت شکوهمندانه آقای سجاد شهباززاده به تیم استقلال را گرامی می‌داریم؛ کاش جباری هم برگرده...

پی‌نوشت: ولی اگه قرار شد همه برگردیم به گذشته، من از الان بگم هیچوفت به بلاگفا برنمی‌گردم! :))
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۰:۰۴ مریــــ ـــــم
پس کجاست کاسیاس؟؟
اخرین باری که فوتبال دیدم یادمه دروازه بان ریال بود!
حالا نمیدونم خوشبختانه یا بدبختانه سابقه همکاری با بلاگفای محترمو نداشتم
الان پورتو پرتغال ه فک کنم!
شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۱:۵۲ مَـهدی (میرزای قدیم)
خدا رحمت کنه حسین پناهی ـو... یه وقت دیدین همه دارن بر میگردن ، خبر بدین ببینیم شاید اون مرحوم هم برگشتن . بلکه هم بالاخره وزن و کفش و پُلشون یاری کردن که به کودکی هم برگردن.... اما بلاگفا رو خوب اومدی..
هومم! :)
من هیچ جا جز بلاگفا رو خونه نمیدونم... ویرون شدا ولی دلم باهاشه...
ولی الان اینجایی که!
از اون اسامی هیچی نفهمیدم!
اما درباره پی‌نوشت: چه جهنمی بود! یا شاید هم شد!
جالبتر اینه که هیچ تلاشی برای درست شدن نمی کنه آقای بلاگفا!
مستاجرم...
اونجام هستم همچنان... واسه پوکیدن بلاگفا اومدم اینجا ولی هنوز اونجام هستم
بلاگفا داغون شد؛ جدا از سانسورها و بستن‌ها، تقریبا هیچ پیشرفتی توی ده سال گذشته نداشته
کاکا هم برگرده میلان...
آخ آخ
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان