میم صاد آنلاین

چرا اینترنت سراسری نمیشه؟!

در تعطیلات میانی خرداد ماه، تصمیم گرفتیم به جای حرص خوردن از گرمای هوای تهران، سری بزنیم به شمال و شمال‌غرب کشور که هوای نسبتاً سردتری دارد؛ هم دچار تناقض شویم و به جای کولر دنبال بخاری باشیم و هم بعد از تولید صد قسمت از یک برنامه تلویزیونی، هوایی به سرمان بخورد و کمی حالمان خوب شود. (نمی‌دونم چرا لحنم شبیه دوران پارینه‌سنگیِ وبلاگ‌نویسی شد!)
تنها مشکل سفر، اینترنت و به طور کلی آنتن موبایل بود که با توجه به وابستگی شدیدی که به فضای مجازی وجود دارد، این بی‌آنتنی و مشکلات ارتباطی خیلی اذیت کننده بود. کاش اینترنت سراسری‌تر بود، کاش همه جا آنتن داشت و کاش توسعه زیرساخت‌های فضاهای ارتباطی گسترش پیدا کند و تا نه ما، که اگر توریست‌ها نیازی به اینترنت و... داشتند، کارشان لنگ نماند.

پی‌نوشت: از این وعده‌ها زیاد دادم ولی واقعا دوست دارم خاطره‌ی این سفر را بنویسم.
بنویسید ما هم دوست داریم بخونیم
اول از همه حال میخواد و بعد از اون وقت! ولی چشم.
سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ , ۱۹:۵۴ دریا _ گاه نوشته های من
بنویسید من از طرفداران این قسمت هستم
:) خیلی هم خوب!
منم همونجا ها بودم...بنویس منم مینویسم:)
جدی؟! سرماش عالی بود
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان