میم صاد آنلاین

چشاشو یه آن بست پاییز شد

بالاخره خرداد تموم شد و وارد فصل تابستان شدیم؛ شاید باورتون نشه ولی این خردادِ سنگین و سختِ امسال برای من چند سال گذشت؛ برعکس اردیبهشت که قرار بود باهاش روزای خوبی تجربه کنم اما توی چشم بر هم زدنی تموم شد.

کاش تیر و مرداد و شهریور مثل اردیبهشت سریع بگذرن و به قول رستاک حلاح، چشمامون رو ببندیم یه آن پاییز شه.
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۱۵:۱۰ مَـهدی (میرزای قدیم)


:) مدام مینویسم و مدام ارسال نمیشه. ده بار فرستادمو ده بار ارسال نشد. برای یازدهمین بار میفرستم که ده بار گفتم خرداد امسال برای من هم سفت و سخت بود. دیگرانی هم بودند که گفتند... چرا؟ چرا؟
(تقریبا همینطوری نوشته بودم ده بار قبلو.) پرت میکنم بگیرش
بالاخره اومد! :)) سرورهای بیان خسته ن فک کنم.
ولی هر چی بود گذشت تموم شد!
انشالله از این به بعدش خوب رقم بخوره :)
ایشالا
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۰۸:۵۷ مریــــ ـــــم
کاش عصن تیر و مرداد شهریوری نبود
یهو مهر می شد
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان