میم صاد آنلاین

اطلاعیه فوری تغییر آدرس و عنوان وبلاگ!

این فکر کنم پنجمین تغییر عنوان وبلاگم در مجموعه بلاگ باشه؛ من همیشه بلاگفا و وردپرس بودم و از وقتی بلاگ راه افتاده، همیشه دوست داشتم اینجا حضور داشته باشم. به همین دلیل سال 93 و صد روز قبل از ازدواج، یه وبلاگ صد روز راه انداختم که خیلی مورد توجه قرار گرفت و بزودی بخش‌هایی از اون نوشته‌ها توی یه برنامه تلویزیونی توسط خودم و محیا اجرا خواهد شد. : )

اما اینجا؛ اول دامنه میم‌صاد دات‌آی‌آر رو برای اینجا گرفتم و دوربرگردون برای سایت اصلی؛ بعد میم‌صاد رو وصل کردم به سایت اصلی و دوربرگردون رو کلاً بی‌خیال شدم. بعد مستر میم و بعد روزنوشت رو انتخاب کردم اما هر کدوم یه مشکلی داشتن، توی دامنه مستر میم از خط فاصله استفاده شده بود و دامنه روزنوشت هم در برخی آی‌اس‌پی‌ها مشکل دسترسی داشت. این شد که برای بار چندم آدرس رو تغییر دادم؛ میم‌صاد آنلاین! هم آدرس کانال تلگرام و هم آدرس پیج فیسبوک‌ه و امیدوارم حالا حالاها نیاز به تغییرش نداشته باشم.

در حال حاضر دامنه Dailynote متعلق به من نیست و آدرس MiimSadOnline.Blog.ir روی این وبلاگ ثبت شده است.
وبلاگ صد روز چقدر جالبه :)
:) توی برنامه محرمانه خانوادگی روایت خواهد شد
چهارشنبه ۴ مرداد ۹۶ , ۱۶:۱۶ دریا _ گاه نوشته های من
وبلاگ صد روزه منو یاد حکومت صد روزه ناپلئون بعد از بازگشت تبعید جزیره الب انداخت :)) کتابی هم با این عنوان نوشته شده است
هر وقت برنامه تلویزیونی شروع شد خبر بده نگاه کنیم
بله بله حتما :)
یادش به خیر اون وبلاگ صد روزه و دور برگردون رو دنبال میکردم همینطور اون شبکه اجتماعی که با گروه پرشان بودید ولی بعد از دور برگردون دیگه فکر کردم کلا وبلاگ رو گذاشتید کنار، امروز از وب یکی از دوستان به وبلاگ شما رسیدم... خوشحالم دوباره میخونمتون :)
:) خیلی خوشحالم؛ من وبلاگ نویسی م دیر و زود داره، سوخت و سوز نداره
چه خوب شد آدرسو عوض کردین! وبتون فیلتر شده بود! :/
فیلتر نشده بود، توی بعضی سرویس ها دسترسی بهش مسدود بود
پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ , ۱۴:۰۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
مچکرم که فرصت خوندنتونو به من میدید.
نفرمایید آقا! :) ما خیلی خوشحالیم که شما رو می خونیم
خداروشکر :)
منتظر اون آیتم شما و خانم ساعدی هم هستیم :)
:) دعا کنید خوب شده باشه
کی پخش میشه چه شبکه ای؟ ( اون برنامه نیست که خانواده ها میان مشکلاتشون رو میگن یا موفقیت هاشونو؟)
نه؛ برنامه محرمانه خانوادگی ه؛ از افق سری اولش پخش شد، سری دوم فکر کنم از شبکه سه پخش شه
واسه من که صفحۀ پیوند نشون میداد و اصلا نمیتونستم وارد وبتون بشم مگر با فیلترشکن!
خیلی ها گفتن؛ درستش کردم :)
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان