میم صاد آنلاین

این چه غمی‌ه که نمیره از دل

دو روزه که از صبح علی‌الطلوع که سیستم رو روشن می‌کنم تا وقتی به قصد رفتن خاموشش می‌کنم، لاینقطع ترک سوم آلبوم زیرتیغ استاد حسین علیزاده توی گوشم‌ه. هیچ چیزی دیگه جز این قطعه هم حالمو خوب نمی‌کنه. یه غمی اومده توی دلم که هر کاری می‌کنم نمیره. شما درمانی دارین برای این غم‌های سنگین؟!




لاینقطعت تو حلقم...
آخه گذاشتم روی لوپ؛ همینجوری داره پلی میشه بدون قطعی!
لینکش رو بذارید ما هم گوش کنیم
در مطلب اصلاح شد، خصوصی و ایمیلی ارسال شد! :)
اره
برو مسجد
جدی میگم
من هروقت حالم بده میرم مسجد
زیاد تاثیری نداره ولی سبک میشی یه ذره
مسجد؟! من میرم حالم بدتر میشه از آدماش!
چیکار به ادماش داری؟
من منظورم فضای فیزیکی اونجاست
حسی که خود خود مسجد میده نه ادماش
خب این حس رو به من نمیده دیگه! :))
سپاس
مخلص :)
دلتون آروم:)
سپاس! :)
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ , ۱۷:۳۶ میرزا ژوزف پولیتـزِر
دوست عزیزم شما اگه این آهنگو قطعش کنی مثلا ساسی مانکن هم گوش بدی همین حس و حالو داری؟
متوجه میشید چی میگم میدونم.
گاهی حس و حال خرابمون به خاطر انتخاب غلط خودمون در یه سری مسائله. که شاید اگر یه تغییر جهت بدیم درست بشیم.
البته رطب خورده را منع رطب چون باید...
من شرمنده م که درمانی برای دردتون ندارم. چون در درد خودم غرقم و ناجی میطلبم. به پست هم نخوریم بهتره چون اینطوری هرکدوم قصد نجات خودمونو داریم و اول یکیمون اون یکی رو غرق میکنه و بعد خودش غرق میشه.
خب آهنگ شاد میذارم حالم خوب نمیشه. و هی همینو می خوام! :)))
من از ونک تا چهارراه ولیعصر پیاده میرم اینجور وقتا. دستا تو جیب. سر پایین. زمزمه‌ی شعری هم روی لب. وقتی می‌رسم تقریبا حالم خوب شده
حسرت این پیاده روی رو سه ساله دارم...
اول اینکه چند روزه از صبح تا شب یه ترک رو گوش می‌دید؟!
من زود حوصلم از موسیقی سر می‌ره!

دوم اینکه منم یه موقعی خیلی دنبال رفع غم بودم ولی به نظرم دنبال این باشید که با این حال می‌تونید چه کاری رو بهتر پیش ببرید. اگه در حالت ذخیره‌ی انرژی هم باشید ممکنه اینطور بشید؛ اگه الساعه دلیلی به ذهن‌تون نمی‌رسه استراحت کنید ؛)
بعضی آهنگ‌ها هستن که هرچقدر تکرار شن، خسته کننده نخواهند بود؛ مثل همین قطعه!
+ این غم برای داستان نوشتن خوبه! :)) باید اولین کتابم رو با همین فرمون پیش ببرم...
من تو این مواقع مینویسم خیلی برام تسکینه :)
آره نوشتن خوبه اما دل آدم هم در کنارش می‌پوسه!
جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۱۳ دریا _ گاه نوشته های من
گاهی در چنین حالتی موسیقی حال آدم را بدتر میکنه
و گاهی بهتر :)
به مجمع وبلاگ نویسان بیان بپیوندید:
https://t.me/joinchat/BC1-j0MFn2Q_J3pAUowuvg
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان