میم صاد آنلاین

با تمام وجود غمگینم...

من آدمِ تغییر نیستم؛ من دیر جا میفتم و وقتی جا میفتم ترجیح میدم در ثبات و آرامشی که توش حالم خوبه، بمونم اما بعضی‌ها همیشه دنبال تغییر و تحول‌ند. اونها هر روز باید همه چیز رو عوض کنن؛ از ساعت خواب و بیداری تا دکوراسیون اتاقشون، ترکیب‌ آدم‌های اطرافشون و از شغل و محل زندگی و ماشین‌شون تا حتی آدم‌ها؛ براشون هم مهم نیست این تغییر در مسیر بهبود و مثبتش قرار داره یا داره خراب می‌کنه همه‌چیو؛ براشون مهم نیست این ثبات و آرامش به همین راحتی به دست نیومده... درست نقطه‌ی مقابل من که میگم هر تغییری خوب نیست؛ آدم تا به اینجاش نرسه نباید تغییر کنه. منی که میگم آدم باید توی منحنی ملایم به سمت مثبتِ هر چیزی حرکت کنه. و چقدر سخته تقابل آدم‌های تغییرپذیر با ثبات‌پسند؛ و چقدر حال من خوب نیست توی این تغییرات، چقدر حالم خوب نیست الان.
انشالله درست میشه رفیق
امیدوارم...
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ , ۰۹:۴۱ دریا _ گاه نوشته های من
منم دیر تغییرم ثبات را ترجیح میدم ولی امان از روزی که بخوام تغییر ایجاد کنم هر مانعی سر راهم باشه بر می دارم
چند وقته از حال ناخوش می نویسید ان شائ الله زود رفع بشه
در یک مرحله گذار هستم و شدیداً افسرده حال؛ دعا کنید تا آخر تابستون اوضاغ عوض شه
تغییر که رو به مثبت باشه قطعا خوبه اما اگر با همون منحنی ملایم باشه ثباتش هم بیشتره
منحنی ملایم کمتر از یک درصد رو به مثبت رو به منحنی سینوسی بالا/پایین رونده ترجیح میدم
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان