میم صاد آنلاین

سحرخیز باش، اما نه به خاطر کامروایی!

سبک‌زندگی‌ها جوری شده شما هر کاری بکنی، نمیشه زودتر از ساعت دوازده و یک خوابید؛ مسابقات فوتبال و نود، برنامه‌های خندوانه و دورهمی و... همه بعد از ساعت دوازده تموم میشن. اگر اهل تلویزیون نباشید هم دیدن فیلم و سریال‌ها یا رفتن به سینما، اجازه نمیده زودتر از یک بخوابید. حالا باید به این زمان، کتاب خوندن و چک کردن اینستاگرام و صفر کردن تلگرام رو هم اضافه کنیم. (توییتریا هم میدونن ساعت یک اوج اتفاقات توییتر ه!) پس زودتر از یک نمیشه خوابید!

اما صبح بیدار شدن وضعش فرق میکنه. بهترین ساعت بیدار شدن به نظر من حدود هفت ه؛ یعنی حداقل 6 ساعت خوابِ مفید! شما هفت که بیدار شی می تونی هفت و نیم حرکت کرده و قبل از نه به سرکارت/دانشگاهت/مدزسه‌ت برسی. اما امان از دیر بیدار شدن؛ فکر کن ساعت یازده به درس و کار و زندگیت برسی، تا رسیدی هم فکر ناهار باشی، بعد ناهار هم فکر برگشتن. تقریباً به هیچ کاری نمی‌رسی.
من تازگی‌ها دچار افراط و تفریط شدم؛ تا ساعت هشت میرم سرکار و کلی وقت اضافه میارم یا یازده میرم و تقریباً به هیچ کاری نمی‌رسم. توصیه می‌کنم مثل من نباشید، هروز هشت برید سراغ کار و درس و زندگی‌تون. روزهایی که از هفت شروع میشن، خیلی بیشتر از 24 ساعتن!
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۹۶ , ۱۱:۵۶ میرزا ژوزف پولیتـزِر
سلام
خوب برادر این همون کامرواییه دیگه. کام..روا..
البته شما رییسی و یحتمل یه ایل کارمند و کارگزار و کارپرداز دم پرتونه که ا خیال راحت تا یک بیداری و تلگرام صفر میکنی... حالا مضمه چقدره؟ هزاری چند میگیری صفر کنی؟ :D یه عالمه از این عدد و ارقاما تو تلگرام و غیره صف بستند و منتظر صفر شدنن. پاداش و اضافه کاری هم میدم ;)
والا اقتضای کار ه؛ وگرنه اونقدرها هم بیکار نیستم!
من با یه چیدمان دیگه از کارها اینطوری می‌خوابم، بعضی از صبح‌ها می‌تونم بخوابم، بعضی از صبح‌ها نه.
بعدم خواب لازم برای بدن من حداقل ۹ ساعته! اون ۶ ساعت به درد خودت می‌خوره، منو داره مریض می‌کنه!
منم ایده آلم بالای ده ساعته! ولی در حال حاضر نمیشه بیشتر از شیش ساعت خوابید، واقعا آدم به کارهاش نمی رسه.
واقعاااا روزایی که 7پامیشم انگار قد 2روزززز طول داره
خیلی خوبه وافعا؛ زمان برکت پیدا میکنه
سخته ...
خیلی سخته ...
O_o
ولی ممکنه!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان