میم صاد آنلاین

رکوردها شکسته شد

دقایقی پیش بیست و سه نفر در وبلاگ آنلاین بودند؛ چراشو نمی‌دونم اما هیجان‌انگیز بود!


منم اولین باری که وبم بیست و چند نفر آنلاین داشت یه عالمه ذوق کرده بودم. نمی دونم چرا :))

:: راستی... من یه تبریک هم باید بهتون بگم منتهی با تاخیر. همون روز پستتون رو خوندم ولی نشد کامنت بدم. سالگرد ازدواجتون مبارک. امیدوارم این پیوند قشنگ و دوستانه تا ابد بافی بمونه ^_^
من تجربه 1000 نفر رو هم داشتم؛ سال 86 یه سایت معروف بهم لینک داده بود.
+ ممنون! :)
دویست‌تاش رو ببینیم ایشالا :))
بعله بعله؛ اون برای بعد از انتخاب اینجا به وبلاگِ برترِ سال‌ه.
اگر همون لحظه می رفتید تو قسمت آمار می رفتید به احتمال بالا بیشترش بابت ربات بوده.

موفق باشید.
آره... غیرمنطقی بود. و مشخصاً اشکال در سیستم بیان بوده.
ایشالا چندصدی و هزاریش :)
چه خبره؟ جنگ‌ه مگه؟ ما به همین زیر ده تا هم راضی‌یم.
ایشالا که همینجوری بیشترو بیشتر بشه :)
فعالیت مداوم میخواد؛ و فعالیت مداوم هم وقت میخواد. سخته کلا!
:)))
بیشترین تعداد برای من 12 نفر بوده
اینم شانسی بود.
سر آخرین پستمم برای من اتفاق افتاد. 34 نفر آنلاین! که البته بعدش متوجه شدم اکثرا روبات بودند.
یک وبلاگنویسی بود که خیلی هم خوب مینوشت، طبق گفته خودش وب قبلیش روزانه 500 تا بازدید داشته!!
تو وبلاگ دومش برای همین بصورت گمنام مینوشت که البته بعدش همونو هم زد نابود کرد!
من کلا زیاد وبلاگ نابود کردم. اینجا فک کنم ده یا یازدهمین وبلاگمه.
سلام

من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم .وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم . به حمایتتون نیازمندم.

لطفا وبلاگم را دنبال کنید.
وقت کنم حتما
چقدر هیجان انگیز ! البته این هیجان بیشترش مال پست بعدیتونه! یعنی ادم فکر میکنه یه سکانس از یه فیلم ایرانی بوده که همه چی تو 24 ساعت اتفاق افتاده. آخرین باری که همه چی تو بیست و چهار ساعت برام اتفاق افتاده برمیگرده به گند خوردن تو زندگیم که هنوز هم پس لرزه هاش رو دارم. :)

تو سطر اول اشتباه تایپی رخ داده به جای پ , ب تایپ شده .
ها؛ بله.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان