میم صاد آنلاین

سرعت عبور این روزها طبیعی نیست!

نگاه کردم دیدم بیشتر از بیست روز شده که توی اینستاگرام عکس نذاشتم؛ بعد اومدم اینجا (وبلاگ) و دیدم آخرین پستش مربوط به نهم شهریوره. از اون طرف کانال تلگرام هم پنج روز پیش آپدیت شده. فیسبوک هم که هیچ! اونقدر توش پست نذاشتم که ترجیح دادم پیجم با هزار لایک رو کلا پاک کنم. توییتر هم که همیشه توش آنلاین بودم، بیشتر از یک هفته ست که توییت نداشته. اینها اصلا مهم نیست! مهم اینه من فکر می کردم نهایتاً یکی دو روز ه که نرسیدم توی فضای مجازی فعالیت کنم و گویا بیشتر از سه هفته ست اون اتفاق بزرگ اجازه نداده حتی من اینجا چیزی بنویسم.

همچنان دعامون کنید. اون اتفاق بزرگ در آستانه سومین سالگرد ازدواج در حال نهایی شدن است.
ایشالا که خیره برادر! و به خواسته ت برسی و خوشبخت شی :)
مخلصیم ممنون :)
با سلام. یک مقاله نوشته ام و بسیار خوشحال میشم اگر بخونیدش و نظرتون رو راجع بهش اعلام کنید.
با تشکر
عجیب نیست!!!سالروز ازدواجتان هم مبارک!!
عجیبه ولی؛ مرسی!!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۲۱:۲۴ دریا _ گاه نوشته های من
خیر باشه
پیشاپیش سالروز ازدواجتون مبارک
خیر ه؛ ممنون 
نمیدونم چرا من استرس گرفتتم
هم سالروز ازدواجتون مبارکا باشه هم انشاالله اتفاقه خیلی خوب بیوفته
اتفاقِ خوبی هست؛ ایشالا!
کلی دعای خیر و انرژی مثبت بدرقه‌ی شما و خانم ساعدی :)
:) ممنون :)
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان