میم صاد آنلاین

محتوای این مطلب حذف شده است

خیلی غُر توی ذهنم هست که باید بنویسم تا آروم بشم اما نمی‌نویسم. نمی‌دونم چرا؛ باید بیاد روی صفحه سفید و بارش از دوشم برداشته بشه اما فعلاً دارم تمرین صبوری می‌کنم.

توی این یکی دو سال اخیر، همش خواستم خدا رو ماه بزنه جلو و به جای الان، دو ماه بعد باشه. اما وقتی دو ماهِ بعدی سر می‌رسه، بازم انگار حالم خوب نیست و فکر می‌کنم اگه دو ماه دیگه بگذره، درست میشه. و هی درست نمیشه. و هی حالم دلم خوب نیست.

این مطلب باید محتوای غمگین‌تر و سنگین‌تری می‌داشت اما مثل خیلی از پست‌های دیگه، محتواش حدفاصل مغز تا دست حذف شد. به یاد زمانِ انتخابات، علی برکت الله...
شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۱۷:۵۸ دل‌آرام محمودی
ننوشتن به نظرم کار درستی نیست. حتما بنویسید ولی منتشر نکنید. تاثیر مثبتی که باید بذاره رو می‌ذاره ؛)
من مشکلم اینه که اگه بنویسم حتما یه جا باید منتشر کنم.
شنبه ۲۲ مهر ۹۶ , ۲۰:۳۶ دریا _ گاه نوشته های من
ان شائ الله بزودی حالتون خوب شه پستهای شاد بنویسید
:)
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۲۱:۳۸ دریا _ گاه نوشته های من
من کلی غر داشتم نصفشو تو دفتر خاطره نوشتم نصفشو زنگ زدم دوستم سر اون خالی کردم دیگه تو وبلاگم نمی نویسم الانم حالم خوب شده
من ترجیح میدم توی یه وبلاگ بی نام و نشان بنویسم.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان