میم صاد آنلاین

این روزهای ترسناک

اتفاقات این روزها شبیه هیچ موردِ مشابهِ گذشته نیست؛ نه مثل ۸۸ از پس گرفتن رای خبری هست و نه مثل ۷۸ از دغدغه‌های مدنی مثل توقیف مطبوعات. 
من هنوز اخبار این روزها رو هضم نمی‌کنم؛ اینکه تلویزیون شبیه ۸۸ برخورد می‌کنه، اینکه هنوز مردم تاثیرگرفته از سعودی و صهیونیسم دونسته میشن، اینکه مسئولان ارشد تکلیف‌شون با مردم مشخص نیست و خیلی چیزهای دیگه. من فقط می‌ترسم...
واقعا ترسناکه :( خدا به خیر کنه!
ترسناک و مبهم
اینکه حال ما خراب است
اما
بلد نیستیم چگونه اعتراض کنیم
و مثل همیشه حرف اصلی بلاک می شود در لابه لای فتنه و فتنه گر خواندن ها

این روز های نتیجه طبابت قصاب های پزشک شده است
+ وقتش نرسیده به این نتیجه برسیم که باید از هر که غیر امام زمان است دل ببریم و منتظر شویم و تکلیف را انجام دهیم؟
تکلیف مون با خودمون مشخص نیست
برادر،آشوبای این ایام شبیه به آشوب سال 2014اوکراینن.اگر سابقه ی آشوب سال2005اوکراین رو هم بهش اضافه کنیم،شباهتا خیلی معنی دار میشن(شاید توهم توطئه دارم ولی)اونجا هم در سال2005جنبش برای پس گرفتن رای رخ داد و کمتر از یه دهه جنبشی که برای تحمیل عضویت در اتحادیه ی اروپا و تقویت سیاستمدارای طرفدار عضویت در ناتو راه افتاد به خشونت لجام گسیخته و نهایتا تجاوز ارتش متجاوز و اشغالگر روسیه منجر شد.اونجا در جنبش دومشون هم اتفاقا مثل این ایام تظاهرکننده ها بعضا شعارای تند نژادی هم میدادن(و پوتین هم که در بی شرفی یگانه ی دوران ماس اومد و این شعارا رو پیراهن عثمان به مثابه ی عَلَم یزید کرد و به ارتشش دستور تجاوز به خاک اوکراین رو داد.).
اگر جلوی این شیوه از تظاهرات رو بأى نحو-از تنویر افکار و اصلاح تا سرکوب شدید و کشتار-نگیریم،شرایط تحقق نتایج سناریوی اوکراین اتفاقا اینجا با شدت بیشتری امکان و احتمالش موجودن کمااینکه ما در ایران به مراتب بیش از اوکراین،نژاد و نژادپرست،داریم.
شخصا در اینکه حکام حجاز اشغالی و فلسطین اشغالی در کلید زدن ماجرا دست دارن شکی ندارم به هر حال دشمن مان و دنبال منفعتشونن و به نظر من خیلیا در ایالات ملحده ی امریکا میخوان به این اعتراضات برای نابودی برجام دامن بزنن(احتمال اینکه رییس ایالات ملحده ی امریکا و بعدش بقیه شون این بار کلا پای بندی ج.ا.ایران رو با خلط برجام و اعتراضات-مثل توییتای ترامپ-رد کنن کم نیس.).
+مومن،فعلا باید منتظر حرفای رهبر انقلاب(زیده العزة)باشیم که به امید خدا راهگشاس.
+به نظر من بدون ترس باید پشت سر مشروعیت ریاست روحانی ایستاد و اجازه ی تحمیل نظر بهش رو نداد و اگر اینکه برخی اصولگراها آتیش بیار معرکه ن اثبات شد،تفاوتی بین علم الهدی و رییسی96 با هاشمی(ره) و خاتمی88 در این مورد نیس.
من بیشتر شبیه تونس می بینم؛ اما ورژن ایرانی.
+ رهبری و بقیه مسئولان ارشد مطلقا واکنش خوبی نداشتن.
+ استثنائا با بخش آخر صحبت تون موافقم. البته با یک تغییر در اسامی.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان