میم صاد آنلاین

به کارهای عقب‌افتاده برسیم!

میگه حالا که تلگرام و اینستاگرام رو از دسترس خارج کردن، حوصله‌مون سر میره که؛ میگم اتفاقا الان وقت پرداختن به کارهای جامونده‌ی گذشته‌ست.
تلگرام در دسترسه که ... اینستاگرام ندارم از اون خبر ندارم :(
شب که کامل از دسترس خارج شد
عه تهران از دسترس خارج کردن اینارو؟!!
بله متاسفانه
میگم پس چرا مال من قطع نشده؟البته من از آنگرام استفاده میکنم ولی به هر حال قطع نشده.
با اینترنت ثابت اوایل وصل بود ولی شب کامل قطع شد
درسته
ولی خب اونقدرام خارج نشده. فیلترشکن و این صوبتا :دی
ما که توییتر و... رو هم همیشه می رفتیم؛ فرق نداشت واسمون!
دیگه دست و دلمون به کارای گذشته نمیره حاجاقا:))
چرا؛ من صبح ها دارم کارهای گذشته رو انجام میدم!
دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ , ۱۰:۲۶ مریــــ ـــــم
نمیدونستم زندگی بدون تلگرام و اینستاگرام اینقد سخت میشه
:|
عادت کردیم خیلی!
خب دست و دلتون به کارای گذشته میره پس, شما از ما نیستین! :-"
:)))
گفت و شنود خوبی بود ولی واقعا گفت و شنود کیهان یه چیز دیگه س! :))))))))))))
:)))
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان