میم صاد آنلاین

حرمت آنتن

روزهای زیادی از ده سال گذشته‌ی زندگی من توی این استودیو و با استرس آنتن زنده تلویزیون سپری شده؛ می‌تونم بگم هرچی دارم از این رسانه دارم.



همیشه حسرت این رو می‌خورم که کاش حرمت این آنتن، این رسانه‌ی ملی، این جعبه‌ی جادو‌ رو حفظ می‌کردیم. هم من، هم مجریان، هم عوامل فنی و غیرفنی، هم مدیران، هم ناظران و هم تمام کسانی که در ارسال امواج از استودیوها به خونه های مردم نقش دارن. حیف این تلویزیون‌ه که توی خونه‌ همه مردم باشه و چند هزار میلیارد هزینه براش بشه اما قدرش دونسته نشه.

هیچ شبکه اجتماعی و هیچ رسانه‌ای توان رقابت با تلویزیون رو نداره؛ نه از جهت گستردگی مخاطب و نه اعتبار مردمی. دعا کنیم برای خوب شدن حال تلویزیون؛ که قطعا توی روزهای بحرانی تنها پناهگاه مردم‌ه.

کاش هوای اعتماد مردم رو داشته باشیم.
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۶:۴۴ قاسم صفایی نژاد
چی شد الان یهو؟
میترسم توی روزهای بحرانی؛ آمدنیوزها و ری‌استارتیون خط دهنده به مردم باشن.
الحمدلله با ورود نیروهای جوانتر مثل شما حالش داره بهتر میشه
اتفاقا ما صبوری نسل قبلی رو نداریم؛ ما زودتر خسته میشیم و دل می‌کنیم. کاش این ورود نیروهای جوون در بخش مدیران هم اتفاق می افتاد.
گاماس گاماس :)
خاتمی هم میگه اصلاحات 200 سال طول می کشه! اگه قراره اونجوری تلویزیون اصلاح شه، به درد نوادگان مون می خوره!
به نظر من اگر شرایط مدیریتی رادیو و تلویزیون ملی رو تو قضاوت درمورد کارکرد خود رادیو و تلویزیون ملی یا سطح مدیریت مدیراشون لحاظ کنیم،باید به رادیو و تلویزیون ملیمون افتخار کنیم و مدیراشون رو هم روی چشامون بذاریم.شاید بیراه نیس اگر بگیم مدیران و کارکنانش غالبا واقعا مجاهدت میکنن و ارزش این مجاهدتا وقتی مشخصمون میشن که به دشواری کار در همچین وضعیتی فکر کنیم،وضعیتی که درش از حزب اللهی چفیه بر دوش تا منورالفکر کراوات بر گردن و از رییس جمهوری اسلامی ایران تا رییس گروهک تروریستی منافقین ضد خلق ایران مدام درحال غرولند و بی ارزش خطاب کردن سرتاپای رادیو و تلویزیون ملی مان.راستش خود من هم گاهی شاید از سر عصبانیت این کار رو میکنم.
در یک مجلس و در شاید یک ساعت یکی از عزیزان به یامین پور بخاطر دعوت از باهنر لقب مزدور داد و یکی دیگه از عزیزان به خاطر دعوت از حق شناس میگفت اینا دارن فتنه رو از یاد مردم میبرن.این تازه تجربه ی شخصی من به عنوان یه آدم تقریبا ایزوله س وگرنه آدمای با روابط فراوونتر مثلا شما احتمالا تجربیات عجیب تری دارن.
گاهیCNNوFOXمیبینم و به نظرم این شیوه برای کشور ما بد نمیاد ولی وقتی کوبیدن کار عاقلانه ی ترامپ و حمایت از کار احمقانه ی ترامپ رو درشون میبینم و کنار فرهنگ خودمون میذارم بنظرم همین شیوه ی فعلیمون ارجح میاد(تازه اگر بخوایم امکان سنجی همچین چیزی در ج.ا.ایران رو بکنیم به یه سری سد به بزرگی قانون اساسی ج.ا.ایران برخواهیم خورد.).
باهات کاملا مخالفم؛ با پنج شبکه رسمی تلویزیون کار ندارم؛ اما جا داره مثل افق، شبکه ای هم جریان دولتی(اصلاح طلبان) داشته باشه تا در چارچوب قانون به بیان دیدگاه هاش بپردازه.
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۰۹:۰۸ مریــــ ـــــم
همینکه نوادگانمون اوضاشون مث ما نباشه بازم خوبه
کف مطالبات!
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۱۱:۱۰ مریــــ ـــــم
این قفشس بود
:|
سقف البته!
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۱۱:۵۲ مریــــ ـــــم
چرا س اومد اینور
:|
از عجایب اخرزمانه ها
بعله
این روزا رسانه ملی فقط داره اعتماد مردم به خودشو از بین میبره متاسفانه
متاسفانه!
راه حل شما حالا حالاها متاسفانه شدنی نیس.
جریانای سیاسی ایران دو تا نیستن و با تقسیم بندی شما در جریانات یک جبهه هم نظرات بشدت مختلفن.(مثلا جبهه ی مخالفین 2لت خودش هم احمدی نژادی درش میبینیم و هم طرفدار لاریجانی ق.ق توشون کم نیستن و...در جبهه ی 2لت هم به نظرم آقای نعمت زاده واقعا با شریعتمداری خیلی به هم ربطی ندارن یا مثلا جلالی با صادقی و...)مگر اینکه بگیم هر کدوم از جریانا یه رادیو یا تلویزیون داشته باشن که این کار خب عملا رادیو و تلویزیون رو از وضعیتش در قانون اساسی ج.ا.ایران خارج خواهد کرد و واقعا شدنی هم نیس.
ولی جوون های تمام جناح ها، میتونن کنار هم کار کنن.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان