میم صاد آنلاین

مصائب صبحانه خوردن در ایران!

امروز صبح موقع صبحونه، به حرف‌های عجیب و غریب در مورد سلامتی و خوراکی‌ها قکر می‌کردم...

به اینکه میگن چای خارجی هم دندون‌ها رو زرد می‌کنه و هم سرطان‌زاست. به اینکه قند؟ همش ضرره و دیابت میاره. اینکه بدترین نون، لواشه؛ معده رو نابود می‌کنه. اینکه پنیر که نباید خورد، همش روغن پالم و شیرخشک بچه‌ست. به اینکه گردو توی فضای باز بمونه همش میشه کلسترول. و خیلی حرف‌های دیگه که فکر کردن بهشون باعث میشه مغز آدم سوت بکشه.

داریم با سلامتی‌مون چیکار می‌کنیم؟ با این فکت‌هایی که در مورد سلامتی و مضرات خوراکی‌ها اومده، همه چیز یا مواد نگهدارنده داره، یا روغن پالم یا قند و چربیِ اضافه. همه چیز سرطان‌زاست و در بهترین حالت، باعث سکته قلبی و مغزی میشه. من صبحونه نون و پنیر و کره و چای شیرین نخورم، چی بخورم که نمیرم؟!
شیر بخور
شیر هم میگن پاستوریزه ش فقط روغن پالم و شیرخشک و مواد نگهدارنده و وایتکس ه؛ محلیش هم که پر از باکتری هایی‌ه که معده نمیتونه هضم کنه. / ضمن اینکه من کلیه سنگ سازِ کلسیمی دارم؛ ترجیحاً لبنیات نمی خورم.
کلن هر چی دوس داری بخور :)
فرقش یکی دوساله عامو
:)) البته فرقش در کیفیت ه بیشتر.
پزشکا حرف زیاد میزنن.چنتا از دوستای من هم هی میگن30گار نکش من هم همیشه هروقت دارم سست میشم که ترک کنم،به استاد سایه و علامه حکیمی فکر میکنم که 30گاری تر ازشون نیس.
تهران زندگی کردن خودش از پالم،قند و چربی خطرناک تر بنظر میاد.
دقیقا
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۱۸:۱۱ دریا _ گاه نوشته های من
من که دیگه به این حرفا گوش نمیدم هر چه دوس داشته باشم میخورم
من دوره های رفت و برگشت این شکلی دارم؛ یه برهه محدودیت و یه برهه آزادی مطلق!
مهم لذت بردنه داداشی :)
قطعا همینطوره!
با این دید اگه نگاه کنید هیچی نباید بخورید چون چیزهای ۱۰۰% طبیعی و بدون ضرر تقریبا نادر شدن.
هر چی بخورید اخر یه چیز مضرری توش هست.
مسئله منم همینه. با مردم بد کردن؛ خوردن شده واسمون عذاب.
دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ , ۰۹:۰۳ مریــــ ـــــم
شاید واسه همینه که کلا مقاومت عجیبی در مقابل خوردن صبحانه نشون میدم
:دی
من بدون صبحونه روزم شروع نمیشه
میگم چه صبونه لاکچری ای داری :))
لاکچری فقط نوتلا!
اینم که شما میخوری واسه ما لاکچریه :)
بعله
ولی جالبه با خوردن همه ی اینا هربار که میریم چکاپ همه چی نرمالو خوبه :)
من یجور شدم اگه مواد غذایی خیلی اورگانیک بخورم مریض میشم :))
به نظرم بخش اعظم این شنیده ها، اثبات نشده و شایعه ست.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان