میم صاد آنلاین

هر دو سال یک شغل!

سال 86 رسماً وارد بازار کار شدم. (فقط 18 سال داشتم و به عبارت بهتر، سال اول دانشگاه وارد دنیای کسب و کار شدم) دو سال بود که از یک مدرسه معمولی دیپلم گرفته بودم، بدون اطلاع از آینده‌ی شغلی، مهندسی معماری پیام‌نور می‌خواندم. یک ماشینِ قراضه دستم بود، با مسافرکشی فقط شهریه‌م را تامین می‌کردم!

سال 88 رسماً وارد فضای مطبوعات شدم. (فقط 20 سال داشتم و تازه چم‌وخم کار دستم آمده بود) دو سال معماری خوانده بودم اما می‌دانستم به دردم نمی‌خورد! رفتم توی مطبوعات، اوایل رایگان و بعد حق‌التحریر؛ خرجم درمی‌آمد، راضی بودم.

سال 90 رسماً وارد فضای تلویزیون شدم. (فقط 22 سال داشتم، و می‌خواستم سریع پیشرفت کنم!) دوره لیسانسم داشت تمام می‌شد اما جذابیت‌های تلویزیون کاری کرد کلاً درس را فراموش کنم.

سال 92 رسماً وارد حوزه کارگردانی شدم. (فقط 24 سال داشتم و برای فوق‌لیسانس، تهیه‌کنندگی تلویزیون را انتخاب کرده بودم) فکر می‌کردم همه چیز خوب پیش می‌رود اما خوب پیش نرفت!

سال 93 رسماً برگشتم به مطبوعات. (فقط 25 سال داشتم و محافظه‌کارتر شده بودم. کارمندیِ یک سازمان فرهنگی را قبول کردم و خبرنگار نشریات مختلف شدم) روزهای اولِ زندگیِ مشترک، می‌خواستم مطمئن روزگار بگذرانم. اما کارم را خیلی دوست داشتم.

سال 95 برخلاف میل باطنی برگشتم تلویزیون! (فقط 27 سال داشتم و در آستانه فارغ‌التحصیلی ارشد تهیه‌کنندگی!) فکر می‌کردم می‌توانم در تلویزیون‌های اینترنتی فعالیت کنم. نشد؛ در تلویزیون غیراینترنتی سینه‌خیز فعالیت را ادامه دادم. اوضاع بد نبود اما خوب هم نبود.

سال 97 نمی‌دانم تکلیفم با خودم چیست. (در آستانه سی سالگی هستم و در آستانه‌ی اخراج از دانشگاه!) تصورم از این روزها چیز دیگری بود. نه در حوزه مطبوعات به قله‌ای رسیدم و نه در تلویزیون. امیدوارم انتخابِ تلویزیون برای رسیدن به قله، درست‌تر باشد. امیدوارم سال آینده، شمع تولد سی سالگی را در حالِ رضایتِ شغلی فوت کنم. و خیلی امیدوارم‌های دیگری که فقط آشوب می‌اندازد در دل.
اولا اینکه تولدتون مبارک
دوما اینکه با توجه به سابقتون من مطمعنم شروع 30سالگیت به ثبات شغلی رسیدید
و قطعا راضی هستید
تولدم نیست البته!
+ امیدوارم...
هنوز با همه دردم امید درمان هست
که آخری بود آخر شبان یلدا را ...
بعله بعله
انشالله که هرچه زودتر این نگرانیا برطرف بشه :(
میشه ینی؟!
همون تیتر :)

تولدت مبارک باشه و سال جدید عمرت قابل افتخار
فقط تیتر باید می‌بود این پست!
+ تولدم نیست به خدا.
معلمی کنین‌.معلمی کردم منتها الان میخوام برم پیش خونواده کار کنم.طرفدار کارمندی نیستم و بنظرم کارمندی از هر نوعش چیز خوبی نیس.
من عاشق معلمی ام؛ اما نمی دونم کجا و چطور باید اقدام کنم. مثلا برم مدارس غیرانتفاعی؟!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان