میم صاد آنلاین

و باز جشنواره...

من تا سال نود اصلا اهل جشنواره نبودم؛ فیلم‌ها رو نمی‌دیدم کلا. اون سال به واسطه کار توی یه مجله سینمایی، کارت جشنواره گرفتم اما به دلایل عجیب و غریبی جز دوسه‌تا فیلم، چیزی ندیدم. دو سال هیچ فیلمی ندیدم تا اینکه سال نود و سه، به واسطه حضور توی سازمان فرهنگی‌هنری، تقریباً تمام فیلم‌ها رو در یک سالن اختصاصی (به همراه محیا) دیدیم. سال بعد هم همین‌طور. خوب بود خیلی! 

پارسال و امسال، محیا برای گزارش‌های فیلم‌نت‌نیوز کارت گرفت و من پارسال بلیت‌ها رو خریدم اما امسال مطلقاً از جشنواره دورم. سی درصد راضی‌ام و هفتاد درصد ناراضی! امیدوارم همه خوبا زود اکران شن...

پی‌نوشت: مسخره‌ترین بخش کار توی تلویزیون اینه که از نظر هیچ‌کس خبرنگار / اهل فرهنگ حساب نمیشی! البته تبعات اختلافات عمیق اهالی تلویزیون و سینماست که خبرنگار سایت با چند ده تا کلیک خبرنگارِ سینمایی محسوب میشه اما تلویزیونی‌ها جزو اهالی فرهنگ(سینما) به جساب نمیان.
هی میگم شما واسم آشنا هستین، حالا فهمیدم کجا دیدمتون :)
ها؟ کجا؟
چرا به نظرت ؟ :)
چی بگم والا
مهمه خب سوالتون :)
شاید رسالت تلویزیون رو خیرنگاری نمیدونن؟ :)
کل کل بین سینمایی ها و تلویزیونی هاست؛ (چیزی که خیلی ریز توی فیلم خوب بد جلف هم مطرح شد). سینمایی‌ها تلویزیونی ها رو سطح پایین می‌دونن.
ینی شما رستاخیز رو دیدین؟خوب بود؟آخرش نفهمیدیم چگونه شد ینی یکی از آقایون مثل آدم قرار نیس به ما خبر بدن؟
رستاخیز رو قسمت نشد ببینم.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری دیگه. یه مدت کار می کردم اونجا
عه! منم 93 و 94 ستاد بودم.
منم همون موقع ها اونجا بودم. دیگه نیستین الان؟
نه الان خانم رفته پردیس ملت؛ منم خونه‌م همش!
موفق و موید باشین هر جا که هستین :)
:) شما هم همچنین. 
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان