میم صاد آنلاین

برای دقایق آخر بازیِ ۹۶

ماه اسفند یعنی یک/دوازدهم آخر سال، یعنی دقیقه هشتاد بازی هم رد شده، یعنی سکانس آخر فیلم، یعنی چند صفحه آخر کتاب، یعنی خداحافظی مجری و پخش تیتراژ پایان... اما الان که پنجمین روز اسفند نود‌وشیش داره تموم میشه هنوز بازی نیمه دومش شروع نشده انگار، پرده سوم فیلم استارت نخورده، کتاب به نقطه اوجش نرسیده و مهمون برنامه هنوز خیلی حرف داره... تیتراژ بری که چی؟!

نسبت به نود‌وشیش احساس دوگانه‌ای دارم... نمی‌خوام تموم شه ولی همزمان نمی‌خوام به این زودی‌ها تموم نشه! دوست ندارم پایانش باز باشه، شده حتی مثل سکانس آخر لاتاری یه جوری قصه‌ی سال جمع شه... که نود و هفت اتفاقای جدید بیفته؛ بریم سیزن دوِ نود‌وشیش رو ببینیم حتی!
من ولی خیلی منتظرم این ماه تموم شه زودتر بهار بیاد. از اینکه همش باید کلی لباس بپوشم حالم بد شده دیگه :(((
عجیبه؛ همیشه اسفند در مسیر گرما قرار می گرفت اما من بلندمدت رو دیدم، تا عید همینجوری سرده هوا
حالا ده اسفند بازیه
ببینیم چی میشه :)
:))) ما که تکلیف مون مشخصه. در برد استقلال شک داری؟!
نگرانشم بیشتر!
نگران نباش؛ دربی تخصص ماست :D
ای بابا
بازم سرده یعنی
من همش امیدوارم تا ته اسفند یه کم هوا گرم شه :(
اون هوای بهاریِ مدنظر من اردیبهشت اتفاق میفته
تنها دلخوشی تون فک کنم همینه که از پرسپولیس ببرید :)
جدول و جام رو بی خیال
بعله...
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان