میم صاد آنلاین

اینجا؛ یکی از صد وبلاگ برتر سال

پنل رو که باز کردم، اومدم بابت یه اتفاق تلخی که صبح افتاده بود، مثل همیشه غر بزنم و آیه یأس بخونم و ناامیدی رو در جامعه تزریق کنم! اما وقتی توی بخش «اخبار و اطلاعیه‌های بیان»، تیکِ سبزِ «بلاگ‌های برتر سال 96» رو دیدم،بازش کردم و متوجه شدم اینجا یعنی وبلاگ «روزنوشت‌های میم‌صاد» جزو صد وبلاگ برتر سال گذشته‌ی مجموعه بیان و سرویس بلاگ انتخاب شده، و از تهِ دل خوشحال شدم.

واقعاً ممنون از تمام دوستانی که اینجا رو خوندن، جایی به اشتراک گذاشتن، دنبال کردن، نظر گذاشتن، پست‌هاش رو لایک یا دیس‌لایک کردن و... دمتون گرم و ببخشید که من به قوتِ شما نمی‌رسم وبلاگ‌هاتون رو بخونم و نظر بدم. ایشالا موقعیتی فراهم شه بتونم بیشتر به فضای وبلاگ برسم.

خواهش می کنیم :)
:) خیلی اتفاق جالبی بود؛ آدم به وبلاگ نویسی امیدوارم میشه
من نمیدونم پری رو چرا انتخاب کردن!! :)
:))) شما هم که توی کل وبلاگ‌ها دوم شدی... تبریک میگم.
من؟؟؟؟!!!
آره دیگه؛ صفحه ی دوم، اون وسط‌ مسط‌ها اسمت هست :)
آهاااا تو‌صفحه دوم منظورته
گفتم بابا من که دوم نشدم :))))
نه؛ اونو با خودِ دچار بودم.
تبریک میگم، انشالا امسال پرکارتر باشید و مطالب شاد که ناشی از حال خوب باشه بیشتر بنویسید:)
ایشالا... دعا کنید.
آها آره
اشتیاه خوندم
حالا من موندم برا چی دچار پیگیر اینه که من چجوری سی ام شدم.
عجب روزگاری شده
:)))) دچار حواسش به همه چی هست!
تبریک میگم داداشم:)
ممنونم :)
باید ویدیوچک اول میشد!
:|

:))
سلام تبریک میگم 
:) ممنون
سلام علیکم
بسیار عالی! مبارک باشد!
:) علیکم‌السلام! ممنون
به به تبریک میگم :) 
:) ممنون
بنظر منم باید خیلی حس باحالی باشه
:)
بله بله
دچار اینجا 
دچار اونجا 
دچار همه جا 
://///
حضور فعالش رو خیلی دوست دارم
تبریک میگم...چقدر دیر پیدا کردم وبتونو پس :)
:) برای مطالعه هیچوقت دیر نیست!
ضمن تبریک به شما و آرزوی موفقیت های بیشتر، به من تو اون کادر سبزه پیام داده بودن چرا «قدرت گرفته از بلاگ بیان» رو از فوتر برداشتی، بذار سر جاش :)) فوتر من تو قالب موبایل ارتفاعش زیاد نمیشه، بنابراین نمیشد وقتی اونور نوشته طراحِ قالب عرفان، اینور نوشته خوشگلاسیونِ قالب جولیک، وسطش یه «قدرت گرفته از بلاگ بیان» هم اضافه کرد! لاجرم خودم و عرفان رو یکی کردم بیان رو گذاشتم جای خودم. :|
چقدر بخیلین یعنیا، از دامنه مشخصه وبلاگ مال کجاست دیگه :)) ما ده سال همه نشونه های پرشین بلاگ رو از وبلاگمون حذف کردیم بندگان خدا صداشونم در نیومد :))
بده که قانون کپی رایت رو دارن در مملکت شیرتوشیرِ ما اجرا می‌کنن! 
ضمن اینکه شما جرم‌ت سنگین‌تر از این حرف‌هاست. آی‌پی شما چرا الان از استکبار ه؟!
ان‌شاءالله سال 97 شاهد پست‌های بهتر و بیشتری از شما باشیم
فیلترشکنِ روشن به دلیل فیلتر بودن تمام امکانات جذاب اینترنت و خرما بر نخیل:))
حضور رو مخش رو اصلا دوست ندارم :(
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان