میم صاد آنلاین

وقتی پارسال یکسال تمدید می‎شود

داشتم هفت‌هشت پست آخرِ این وبلاگ رو می‌خوندم؛ همه‌ش در مورد اتمام سال قبل، آغاز سال جدید و پیوند این دو سال حرف زدم. الان رسماً می‌خوام اعلام کنم برای من، در بامداد بیستم فروردین، اثبات شد که هنوز نود و هفت نیومده و ما در ادامه‌ی نود و شش در حال گذران زندگی هستیم! امیدوارم برای من حداقل، اول اردیبهشت سالِ جدید شروع بشه.
سنگین بود
فضا کلاً سنگینه :)
سلام بهتره فرصت رو از دست ندید 
از چه جهت؟
بنظرم سال97سال خوبی میاد.
منم مثبت می بینم ولی وقایع این طور به نظر نمی رسن!
اول خرداد هم خوبه ها. شگون داره :D
دوم خرداد حتی!
منم همین حسو دارم :(((
من هنوز یه روز هم استراحت نکردم از اسفندِ پارسال.
واسه من کلا استراحت بوده 
مخصوصا از وقتی بیکار شدم :(
هومم! استراحت مطلق فقط دو سه روز اولش جذابه
من که به این نتیجه رسیدم 97 هم مثل 96 روزهاش فرق نداره:)
تا اینجا که اینطور بوده
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان