میم صاد آنلاین

آی‌طنزِ اس!

می‌‌خوام یه سایت تخصصی درباره طنز بزنم. یه چیز مثل مرحوم آی‌طنز (که دهه هشتاد با مدیریت محمود فرجامی برای خودش بروبیایی داشت) البته که فعلا در مرحله طرح و ایده هستم. کسی اگر دغدغه داشت و خواست کمک کنه، با آغوش باز می‌‌پذیرم.
من فقط به عنوان مخاطب می‌تونم بگم: موفق باشید :)
:) خوبه اگه هر موقع راه افتاد به دوستاتون معرفی کنید! :)
شاید کمکی از دستم بر نیاد اما خیلی خیلی خیلی خیلی مشتاقم که دنبالتون کنم و پیگیر فعالیت هاتون باشم.....  

حالا شاید یه سیمی چیزی هم اون وسط افتاده باشه و جمع کنم..... چه میدونم پایه پروژکتوری، ژوپیتری، چیزی
:)))) دم شما هم گرم!
چقدر پول توش هست؟ :)
قطعا نه! :D کاملآ دلی.
ما میتونیم بعضی از پست های طنز که به چشممون میخوره رو برات بفرستیم که دو اونجا بازنشرش کنی
:) خیلی هم عالی
یهو دیدی برات یه چیزایی نوشتم :|
افتخار میدین قربان. شما که باید ستون ثابت داشته باشین :)
منم هر وقت ایجاد شد براتون تبلیغش میکنم در حد توان :) 
:) بسیار هم عالی.
حیف من طنز خونم پایینه و نمی‌تونم تو نوشتن کمکمی کنم ولی تبلیغ چرا! فکر کنم این مورد رو بتونم. :)
:) خیلی هم خوب!
منم همون کامنت حریر:)
موفق باشید:)
:) خیلی هم عالی.
در حوزه سئو که صد در صد میتونم بهتون چک لیست بدم که خودتون جلو برید
یا هرجا لازم بود به کمکتون کنم
البته که اگر تایمم ازاد بود کلا سئوش رو براتون انجام میدادم

بحث دیگه اینکه اگر قصد همچین فعالیتی دارید از اینستا نسخه اولیه اتون رو شروع کنید
خیلی راحتتر میتونید بالا بیایید
در این زمینه هم هم ویدیو آموزشی های خودم رو میتونم بهتون بدم
هم میتونم بهتون ابزارها رو معرفی کنم
دادا تو که اینقدر توی فضای سئو و دیجیتال فعالیت میکنی، بگو بیشتر ازت استفاده کنیم!
یادم باشه خلوت بودی سر یه موضوع تخصصی سئو (برای اون دامنه میم‌صاد دات آی‌آر) باهات مشورت کنم.
اونو که قطعن انجام می‌دم :)
:)
من کلا کارم همینه
در خدمتتون هستم :-)

مزاحم میشیم رفیق!
چ عالی
:) 
اینجوری که نمیشه. یه سری تسک بریز وسط ما از توشون برگزینیم! الان من مثلا مصرف کلوچه سالیانه تون رو تقبل کنم به درد نمی خوره که! :))
:))) بذار پیش‌تولیدش انجام شه... به مرحله تولید که رسید تسک‌ها همینجوری از در و دیوار می‌ریزن
روز اولی که وبلاگ زدم با هدف طنزنویسی بود. بماند که بعدها کلاً ازش دور شدم. هم از هدف وبلاگم هم از طنزنویسی. ولی هنوزهم یکی از زمینه‌هایی هست که دوست دارم داخلش فعالیت داشته باشم. 
پس اگر سایتتون نیاز به نویسنده داشت، در حد توانم قطعاً خوشحال می‌شم که فعالیتی داشته باشم یا کمکی ارائه کنم. :))

به به خیلی هم عالی. من هم با تایتل طنزنویسی وبلاگ رو شروع کردم. توی مطبوعات هم چند تایی کار کردم... اما فضای تلویزیون من رو از دغدغه هام دور کرد. ولی هنوز دلم با طنزنویس‌هاست :)
طنزپرداز هم نیستیم آخه
همه بالقوه هستیم
چقدر خوب اینروزها واقعا نیاز داریم گاهی با نوشته ای ی کم بخندیدم 

خدا قوت 
:) آره خیلی :)
برای کارای طراحی سایت و... میتونید رو من حساب کنید.
البته فقط در زمانی که تایم خالی داشته باشم. :)
:) خیلی هم خوب. حتما. 
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان