میم صاد آنلاین

آخ ار صبح شنبه‌ها

شنبه‌ها رو نمیگم تعطیل کنید، ولی لااقل بذارین صبح دیرتر بیایم سرکار!
واقعا باید این تدبیر اندیشیده بشه :دی
برعکسش کردن؛ امروز ساعت کاری 6 بود :))
من امروز فقط به این دلیل اومدم که دوشنبه تعطیله!
این هفته اگه تعطیلی دوشنبه رو نداشت، واقعا هفته غیرقابل تحملی میشد
اندیشه ۱ ساعت هشت صبح شنبه چی میگه 😭
:))) امتحان؟ بابا تابستون تموم شد... چه امتحانی میدین شما؟
الحق و الانصاف نسبت به شنبه‌ها کم‌لطفی می‌شه.
خیلی خوبه که، شروع کار و فعالیت و این حرفا.
ها؟ شما کتاب موفقیت زیاد می‌خونی؟ نه؟! :D
تازه اخبار ظاهرا فرموده که میخوان شروع ادارات رو بذار 6 صبح البته فقط در تهران و سمنان 
میخوان؟ گذاشتن! امروز همه 6 رفته بودن سرکار.
ترم تابستون دارم :| 
:|
به به :دی خدا قوت به همگی
خدا قوت بهشون!
میخواید هماهنگ کنیم جمعه هم برید سرکار که شنبه براتون عادی سازی بشه؟:))
[لبخند خبیث می‌زند] :D
اتفاقا من خیلی جمعه ها سرکار بودم! اون دیگه مصیبت عظمی‌ست
شنبه ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۲ قاسم صفایی نژاد
حالا نه اینکه تو صداوسیما کار هم میکنید ;)
:)))) کار هم نکنیم، باید بریم سرکار که! :D

+ خارج از شوخی؛ توی صداوسیما کار زیاد انجام میشه، اما اغلب در جهت اشتباه!
فک کن 6 صبح پاشی بری پادگان...
خیلیه ها
مفت مفت میخوای بری کار کنی ، 6 صبحم بلندت میکنن 
انصافا بدون اغراق حاضرم هر روز صبح یه دل سیر کتک بخورم ولی نرم
منم حاضرم خودکشی کنم ولی شش صبح بیدار نشم!
با توجه به اینکه تو صدا و سیما هستید، نظرتون راجع به این تحلیل علی قنواتی جیه:
https://www.khabaronline.ir/print/744666
قبلا خونده بودم، مجدد خوندم. با بخش هایی موافقم و با بخش هایی مخالف. باید مفصل درباره ش بنویسم؛ اینجوری جواب کامنتی نمیشه!
اصلا شنبه خر است.

شنبه، مخصوصا شنبه صبح!
نه دیگه انصافا خودکشی نه :-D
همون کتک نهایتا
خیلی کار سختی دارین ظاهرا :-/
خودکشی زیادیه، ولی استعفا دیگه کمترین کاری‌ه که میشه کرد :D
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان