میم صاد آنلاین

آژیر خطرها را روشن کنید!

قاعدتاً نباید اینجوری می‌شد! اما طی سه ماه گذشته، اوضاع مملکت و به تبعِ اون اوضاع کاریِ ما به حدّی به هم ریخته و اذیت‌کننده شده که واقعا رقتن به اسنپ و روزی چندین ساعت رانندگی، کمتر به روح و روان‌مون فشار میاره. چراغِ خطرِ من که هفته پیش روشن شد، الان آژیر خطر به صدا دراومده و خدا نیاره روزی که دیگه از دست هیچکس هیچ کاری ساخته نباشه...

پی‌نوشت: می‌دونم که «وا میشه این در، صبح میشه این شب» می‌دونم «یه روز خوب میاد...» می‌دونم که «بعد از هر سختی، آسانی‌ست» اما به قول نامجو، «بیابان را سراسر مه گرفته‌ست...»

پی‌نوشت بلاگی: چهل و چهار ستاره اون بالا داره چشمک می‌زنه که بیا ما رو بخون! چشم؛ فردا صبح ایشالا!
اوضاع بازار خیلی خرابه:/من واقعا نگرانم
همه نگرانیم ولی فایده ای نداره
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۵ مریــــ ـــــم
دیشب یکی از بچه ها که چندماهه رفته ارمنستان تشویقم میکرد به رفتن
الان دیگه موندن شجاعت میخواد
آره واقعا؛ البته رفتن هم دردسرها خودش رو داره
ما میمیریم:|
نههههه ما زنده می‌مونیم!
من روزی بیست تا وبلاگ میخونم و خوشحال میشم که به زیر 120 رسیده باز فردا میام می بینم زیاد شدن
نمیدونم خوشحال باشم که ملت هنوز وبلاگ مینویسن یا ناراحت بشم که نمیتونم بخونم
خوشحال باش که می نویسن. من که خوشحالم حداقل وبلاگ هست که بشه حرف منطقی خوند؛ چون اینستا خیلی بی محتواست
من هم می دونم که وا میشه این در ... ولی می ترسم دیر باز بشه، به امید خدا
موفق باشید جناب صالح‌ پور
کاش که زودتر وا بشه
چقدر دارم این چند روز این شعر نامجو رو هی تکرار می‌کنم همه جا و توی هر موقعیت...
جبر جغرافیایی لعنتی...
اینکه زاده ی آسیاییم! :)
وقتی صحبت میشه از وضعیت مملکت همه میگن تحمل کنید درست میشه اما خود خدا شاهده ما بخاطر خودمون نمیگیم بخاطر کسایی میگیم که به نون شب محتاجن ...کار از اژیر گذشته 
من واقعا نمی دونم مسئولین چطور شب میتونن بخوابن
هیچکدوم از پینوشت ها اتفاق نمی افته
امیدوار هم نیستیم که صبح بشه این شب و این حرفها
اوضاع همینقدر خرابه که می نمایانه!
ولی خودِ خدا میگه بعد از هر سختی آسانی ست. پس صبج میشه! اندکی صبر سحر نزدیک است...
اصلا هم شرایط رو به خوبی نمیره. اینا همه حرفه. داریم خودمون رو گول می زنیم 
چی بگم والا.
از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود و این صوبتا خلاصه...
فقط می‌شه امیدوار بود به آمدن بوی بهبود زا اوضاع!
البته ما هم باید سعی کنیم نبازیم خودمون رو و کمی روحیه داشته باشیم... هنوز همۀ راه‌ها بسته نشده :)
خدا دوستمون داره. درست میشه همه چی.
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان