میم صاد آنلاین

سیروان خسروی چی میگه این وسط؟

توی این شلوغی، استاد سیروان خسروی از تریبون ضبط ماشین، همراه دو‌هزار نفر از طرفداران‌شون فریاد می‌زنند:
دوست دارم زندگی رو... دوست دارم زندگی رو...

ایشون ادامه دادند: اگه ابرهای سیاه رو دیدی، اگه از آینده ترسیدی، پاشو و پرواز کن، توی افق‌های پیش‌رو!

ضبط رو خاموش کردم / البته جا داشت کودکی را در خیابان می‌زدم!
در همین راستا عبدی بهروانفر فرموده‌اند که:
رفتم سرکوچه یه پاکت سیگار بگیرم
رفتم اون دنیا تا بمیرم
رفتم جیگرکی تا سه سیخ جیگر بگیرم
گفت پس سگت!!! چی زنت چی بچت چی؟
درسته شعر دریده و بی ربطیه، ولی خب به نظر بسیار مرتبط میرسه!!!
بعله بعله دقیقا!
زمان دانشجوییم یکی از هم اتاقیام این آهنگ میذاشت و  گریه میکرد اون یکی میرقصید باهاش
:|

:)) چرا گریه؟!
وی افزود: داشتیم گوش میدادیم عه! :|
:))) الان باید ببار ای بارون ببار پخش بشه!
اینجوری شعرا خوبه ها
ولی بازه زمانی بدی رو برای انتشارشون انتخاب کرده :-D
ملت یه مقدار خط خطین
ایشالا یه مقدار اوضاع بهبود پیدا کرد از این آهنگا بازم بده ممنونش میشیم
یادِ همه چی آرومه بخیر که توی تابستون 88 منتشر شد!
من با این آهنگ بیدار میشم صبحا :دی کلی هم شاد و شنگول میشم تازه بعدشم آهنگ مردم شهر حامد همایون رو میذارم
میدونم خزن هر دو ولی صبحم رو میسازن :دی
من یه مدت صبح ها با تیتراژ ماه عسل دو سال پیش، اون آهنگ خواجه امیری، که حال هیشکی بدتر از من نیست! بیدار میشدم
پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۶ قاسم صفایی نژاد
کدوم وسط؟ مگه شما وسط بودید؟
:))) به نکته ریزی اشاره کردین :D
دلشون خوشه والا! همینکه اوضاع مملکت اینه و برق و آب قطعه و هوا هم گرمه کافیه تا من بگم بمیریم بهتره تا این زندگی نکبت ناامیدکننده! :| 
دوست دارم زندگی رو؟ پاشو پرواز کن؟ نا امید نمی‌شم چون دوست دارم زندگی رو؟ جوک سال! :|
والا! منم همینو میگم :)
 اگه فردوسی پور بودی آنتن میگرفتی
حتا شده جولوی دوربین زنده :)
:))
شنبه ۲۳ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۳ مریــــ ـــــم
هیچوقت نگفت
برای ما خنده دار بود بیشتر
فقط چون دلش میخواست میتونست زندگی رو همینقد و با همین صدای بلند دوست داشته باشه گریه میکرد

هومم؛ البته منم آهنگ شاد بندری میشنوم غمگین میشم!
همه چی آرومه توی سال 88 حکم فحش خار مادر داشت :-D
یعنی قشنگ توهین به شعور مخاطب بود 
مگر اینکه منظورش به صورت بربره طور بوده باشه
شیطنت آمیز بود
شنبه ۲۳ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ایشون اشاره نکردند که اونایی که پر ندارند، چجوری پرواز کنند؟!
دیگه مشکل ماس!
و شاعری در جای دیگر می‌فرماید:
اینکه زاده‌ی آسیایی رو می‌گن جبر جغرافیایی 
:|
و چه خوب میگه
دیگه این آهنگم بهمون انرژی نمیده
نابودیم اصن...
به قول آقوی همسایه، لهِ له!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان