میم صاد آنلاین

غمگین ترین آدم‌های دنیا

غمگین‌ترین آدمای دنیا، این ماموران امنیتی سبزپوش توی ورزشگاه‌هان که فینال جام جهانی رو هم پشت به زمین وایمیسن؛ از اون بدتر اینکه هر لحظه امکان داره توپ با سرعت بخوره پشت کله‌شون.
غمگین چرا؟ بهتر بود میگفتین بدشانس :/
ولی بعضیاشون خیلییییی خوب و باحالن 
دیدین اون کلیپ رقصا رو :)) 
آره... ولی توی جام جهانی حسرتِ اینکه نمی‌تونن پشت‌شون رو ببینن، به نظرم بیشتره
من حاضرم هزارتومنم بدم و جای غمگین‌ترینشون باشم. اصلاً تو فینال توپی که هازارد شوت می‌زنه بیاد بخوره پشت کله من. :| 
:))) نه من یه میلیاردم بدن حاضر نیستم اینکارو بکنم!
حالا کی گفته بلژیک میره فینال؟!
چه با حال بود :)))))))))))) خداییش تا حالا بهش فکر نکرده بودم
:))) منم توی این جام خیلی بیشتر حساس شدم روشون
آقا اینا مارو داخل ورزشگاه راه هم نمیدن
غمگین ترین و بدبخت ترین ماییم به خدا :دی
از اون نظر که.. بعله. چی بگم؟! مملکته داریم؟!
اصلاً هرچی تو این جام پیشبینی کردیم که کلاً برعکس در اومد. ولی خب دوست دارم یه تیمی که تا حالا قهرمان نشده قهرمان بشه. برا همین بلژیک بیاد فینال. :)
من به شکل کاملا کلاسیک دوست دارم برزیل - انگلیس فینال رو برگزار کنن!
حالا چرا تصویر نصفه ؟ گوشه وبلاگتون ؟ 
همینجوری! واقعا دلیل خاصی نداره
جالب بود. :)
همین دیشب سر بازی کرواسی و دانمارک داشتم می‌گفتم: «عجب وضعی دارن این بندگان خدا! بازی جام جهانی دور زمین باشی، بعد مجبور باشی نود دقیقه پشت به بازی، تماشاچی‌هایی رو نگاه کنی که دارن بازی رو تماشا می‌کنن.»
به نظرت سختیِ کار می گیرن؟! :))
نمی‌دونم. بستگی داره .... این روزا بعضیا فوتبالو به‌خاظر تماشاچیاش نگاه می‌کنن. :)
:))
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان