میم صاد آنلاین

چی میگن این روزنامه‌ها؟!

امروز از سایت جار داشتم روزنامه‌ها رو مرور می‌کردم، سه تا نکته نظرم رو جلب کرد. که بد ندیدم با شما هم در میون بذارم. اولی روزنامه ارگان صداوسیما؛ «جام جم» بود که تیترش واقعا من رو به آینده امیدوار کرد... «بازگشتِ مایکل مورِ ایران» مایکل مورِ ایران آخه؟ لامصب یه چیزی بگو بگنجه...



روزنامه دوم، روزنامه ارگان سپاه پاسداران، «جوان» بود که ادبیاتش واقعا من رو منقلب کرد. دوستان برای عدم تحریک شدن نسوان محترم و نیز جلوگیری از مسدودسازی توسط ربات‌های هوشمند که به کلماتِ خاص حساس هستن، برای عنوان سرمربی تیم ملی، به جای «کیروش» از «کرش» استفاده کردن که واقعاً دستشون درد نکنه، بعد از اون بنرهای بزرگداشت مریم‌میرزاخانی که کسینوس حذف شده بود که جامعه به خطر نیفته، این بهترین اقدام فرهنگی دوستانِ جبهه انقلاب بود که من رو شرمنده کردن!




سومین نکته هم درباره روزنامه فخیم، آگاه، وزین، مدرن، و حتی پست مدرنِ «کیهان» بود که من ترجیح میدم به جای غر زدن که «چرا از نرم‌افزارهای صفحه بندی برای طراحی جلد استفاده نمی‌کنن؟ چرا با نرم‌افزار نقاشی/Paint صفحه اول رو طراحی می‌کنید؟ چرا؟ چرا؟» شما رو به دیدن صفحه اول و جلد امروزِ این روزنامه دعوت می‌کنم.





پی‌نوشت: من دیگه حرفی ندارم!
کروش هم ننوشته، زده کرش

کیهان ظاهرا اصلا رو بحث گرافیک تمرکز و جدیت نداره، در واقع به نظر میرسه که اولویتشون نیست
بحث اولویت نیست؛ هر کاری قواعد خاص خودش رو داره.
اسامی که به زیان هایی دیگه هستن رو میشه به صورت های مختلفی تلفظ کرد و نوشت

Carlos Queiroz رو میشه هم جوری که اون روزنامه نوشت، در نظر گرفت، هم اونجوری که شما دوست داری :)
بحث دوست داشتن من نیست برادر؛ بحث ترکیبی‌ه که توی 7 سال گذشته استفاده میشه
به تیتر یک روزنامه‌ی جوان:
و آخر یکی پیدا می‌شه و گل‌به‌خودی می‌زنه (-:
همیشه دنبال مفت خوری بودیم!
صفحه بندی کیهان عالی بود (((:
کاردستی اول ابتدایی‌ه.
خودت خوبی>؟
دلشاد شدیم :))))
شکر!
معترض هم هستن به روزنامه‌نخوندن ملت! 
توی راستی‌ها، وطن امروز گرافیک خوبی داره و خراسان.
با چیزایی که نشونمون دادین ما هم دیگه حرفی نداریم جز اینکه "اینا واقعا رد دادن":-|
یه چیزی اونورتر از رد دادگی!
يكشنبه ۳ تیر ۹۷ , ۱۷:۵۹ هولدن کالفیلد
مایکل مور ایران رو اولین بار همشهری جوانی ها به دهنمکی گفتن.
یعنی تو یه مورد سوتی هم توی روزنامه های اونوری ندیدی؟؟؟ از تیتر ضایع تا سوتی فاجعه!!! همینجوری آدم نمیتونه ازت بپذیره دیگه!
زاویه نگاه من اینه و طبیعتاً من نقاط ضعف اونور رو می‌بینم. رسانه عمومی نیستم که بخوام عدالت رو رعایت کنم. وگرنه اینور (اونورِ شما!) هم پر از گاف و سوتین. (اگر روزنامه جوان بود، می‌زد سوتی‌ هستند!)
روزنامه نمی‌خونم اصلا. کارم اشتباهه؟

قسمت روزنامه کیهان رو که شروع کردم به خوندن حس کردم دارم پست هولدن رو می‌خونم. :))

:: البته که جای تاسف داره این چیزها...
کیهان و هولدن رو خوب اومدی! :D
+ روزنامه‌هامون خوب نیستن؛ جز سازندگی و هفت صبح.
عجب پستی... مراقب باشید فقط دستگیر نشید
دستگیر؟! چی گفتم مگه؟! چه ذهن خودسانسوری دارید!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان