میم صاد آنلاین

نماد اینوری‌ها vs نماد اونوری‌ها

آقا ما قول می‌دیم رائفی‌پور رو نماد شما ندونیم، شما هم قول بدین فتوره‌چی رو نماد ما ندونین‌ توروخدا!
:)))))
به خدا!
هر دوشون مال خودت :)
من هیچکدومو نمیخوام!
يكشنبه ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۶ قاسم صفایی نژاد
این برچسب زدن کی میخواد تموم بشه؟ این هواداری از اشخاص
خدا رحمت کنه شهید بهشتی رو که می‌فرمود:
یکى از مصیبت هاى زمان ما این است که اشخاص دارند کم کم جانشین ارزش ها مى شوند؛ این خطرناک است.  انقلاب ما انقلاب ارزش هاست.  من مکرر در رابطه با خودم و دوستانم عرض کردم که دوستان عزیز!  مبادا ما را به جاى ارزش ها بنشانند.  عکس مسأله صحیح است. «اِعْرِفِ الْحَق تَعْرِفْ اَهْلِه». 
تعلیم اسلام و تعلیم مولا این است. 
تو ارزش ها را بشناس و اشخاص را با ارزش ها بسنج. 
بحث ها باید بر محور ارزش ها باشد، حمایت ها باید از ارزش ها باشد، درودها باید بر ارزش ها باشد. 
ما باید ارزش ها را بشناسیم، اشخاص را هم البته باید بشناسیم، شکى نیست؛ اما اول ارزش ها بعد اشخاص، نه اول اشخاص بعد ارزش ها. «اِعْرِفُوا مَنازِلَ الرِّجالِ بِالحَقّ»، منزلت مردان و انسان ها را با محکِ حق عیار بزنید و بشناسید. 
معیارها باید مطرح باشد. 
مبادا انقلاب ما به بی راهه کشانده شود. 
مبادا حرکت شما مردمِ عزیزِ باایمان، کج رَوى پیدا کند و دچار کج روى بشود.

منبع :شهید آیت الله بهشتی
حزب جمهوری اسلامی گفتارها، گفتگوها و نوشتارهاصفحه ۱۰۳
قبول دارم؛ ولی در فضا و جوّ اجتماعیِ فضای مجازی، الان افراد، نشان دهنده جریان ها هستن. مثل اینکه کسی که یامین پور رو دنبال میکنه و ازش دفاع هم میکنه، قطعا قرابت فکری و اشتراک نظر فراوان باهاش داره. یا من اگر از آقای ایکس نقل میکنم و هی ازش فکت میارم، حتما قرابت و اشتراکی دارم که اینطور ازش حمایت میکنم. و به این ترتیب، اشخاص جایگزین جریان ها شدن... و به نظرم خودشون هم بدشون نیاد! اما در اشتباه بودنش شکی نیست.
"یکى از مصیبت هاى زمان ما این است که اشخاص دارند کم کم جانشین ارزش ها مى شوند"
اینی که آقای صفایی نژاد گذاشتن حرف درستیه طبعا

نکته این جملس:
"اول ارزش ها بعد اشخاص، نه اول اشخاص بعد ارزش ها"

منتهی هر انسانی طبعا ارزش های رو درست میدونه، از طرفی این احتمال وجود داره که خودش قدرت تشخیص نداره که در زمان خاص جه رفتاری نشون بده، برای همین به افرادی دستاویز میشه که اون افراد ظاهرا قدرت تشخیص دارن، اینجاس که تقریبا میشه گفت که یک طبقه تشکیل میشه به اسم خواص و این طبقه س که جماعت رو رهبری می کنه، البته این طبیعیه، منتهی مسئله خود اون فرده که چطور تبدیل به خواص شده، آیا واقعا شایستگی و ظرفیتش رو داره و یا اینکه با دوپینگ رسانه شده خواص!
مشکل اینجاس با شبکه های اجتماعی این طبقه خاص رو آدم های بی ارزش پر کردن.
شماها اگه نمیخایین جناحی و حتا جنایی باشین پیشنهاد میکنم با ذهنی آزاد فیشنگارو دنبال کنید
:) تبلیغ نرم!
فتوره‌چی خودشم خودشو نماد شما نمیدونه! به نظرم از اونایی که نماینده جریان شما محسوب میشن برائت بجوی!!! از رائفی پور تعطیلترن :دی
:))) زیباکلام هم تا حدودی می تونه جایگزین فتوره چی توی این نوشته قلمداد بشه!
اونوری ها که خیلی عاشق رائفی پورن
نه واقعا
دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ , ۰۲:۱۷ جولیک ‌‌‌‌‌
پیشنهاد من اینه که از خود جریان ها برائت بجوییم تا ملت ما رو مستقل از جریان ارزیابی کنن:-"
الان مثلا من چرا باید در مورد آمد نیوز به کسی جواب پس بدم یا تیکه بشنوم، چون به روحانی رای دادم؟ این به اون چه، اون به من چه:|
اون که آره؛ منِ رای دهنده‌ی ساده، بابت رانتِ داماد آفای شریعتمداری هم باید جواب پس بدم! آقا؛ من خودم شاکی‌ام، به چیِ من انتقاد می‌کنی؟!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان