میم صاد آنلاین

نه به خشونت علیه مردان

کنار خیابون وایساده بودیم، چند متر جلوتر از من، دختره به اولین ماشین گذری گفت انقلاب، سوار شد؛ به همون ماشین گفتم انقلاب، گازشو گرفت رفت
مردا رو چی؟
چیِ مردا رو چی؟
ای بابا :))
:))
جای اون دختره بودم راه های فرارو امتحان میکردم
یه مسیر کوتاه شهری بود. 
الان اینو امتیاز برای زنان شمردید؟:|
نه به نگاه ابزاری علیه زنان
نه؛ کلا تبعیض خوب نیست؛ چه برای مردان چه زنان. 
خواستم بگم اینوریش هم هست
پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ , ۱۸:۲۵ قاسم صفایی نژاد
یه استادی داشتیم دوره لیسانس. به همه پسرها ۱۰ داد درس ۳ واحدی رو، به همه دخترا ۲۰. یه پسر کرمانشاهی بود که از این اسم‌های کردی داشت، استاد همیشه تو لیست حضور غیاب فکر میکرد دختره، به ایشون هم ۲۰ داد
:)))) آخ آخ
ما هم دقیقا همین مشکل رو با یکی از اساتید داشتیم
برای 20 گرفتن فقط کافی بود مونث باشی! پسرها همه بین 12 تا 15 می‌گرفتن!
البته بین دخترهام تبعیض قائل میشن ها :))
خیلی چهره مسافر براشون مهمه ظاهرا و تجربه هم اثبات کرده وقتی هوا رو به تاریکی میره
باید از پیرمردهای عزیز دوری کرد :/ من کم سن تر بودم میگفتم پیرمردها قابل اعتماد ترن
الان ولی تا جایی که بشه سمت پیرمردها نمیرم :| از بس خاطرات جذابی ساختن برام :|
بعله؛ البته که کلا تاکسی رسمی ها بهترن
اتفاقا چند مورد از خاطرات پیرمردها مال تاکسی رسمیاست درسته پیگیری کردم ولی خب چه فایده موقتی بیکار شدن :/
هومم
بیشتر خشونت علیه زنان بود این خاطره :-|
نه بابا چه خشونتی؟ سوار شد رفت رسید. من موندم زیر آفتاب!
یه عمره داریم خشونت های شدیدتری رو علیه زنان تحمل می کنیم هاااا
این همه شعبون، یه بارم رمضون!
شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۰۸:۰۴ آقای مُرَّدَد
دلم میخواد بشینم خونه گوپلن ببافم و به بچه شیر بدم و وقتی زنم میاد خونه چای تازه دم بدم بهش و بگم خسته نباشی عزیزم! امروز اوضاع مغازه چطور بود؟
اما نمیشه. شیرم خُشک شده.
:))) منم!
خیلی وقت‌ها  توی ذهن‌شون یه غربالگری پرتابل دارن که با خودشون می‌گن: نه! با این حال نمی‌کنم که سوارش کنم.
خودم بارها سوار تاکسی شدم و جایی می‌رفتم که مسافر کنار خیابون هم همونجا می‌رفت. اما راننده سوارش نکرده.

توضیح اینکه نه تنها من مونث نیستم بلکه خوشگل هم نیستم!
:)))) آره... ولی من اینو توی مسیرهای طولانی می‌پذیرم؛ لامصب، دو تا چهارراه بیشتر مسیر نیست، تحملم کن دیگه :D
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان