میم صاد آنلاین

با پارادوکس‌ترین حالتِ زندگی چه کنم

توی چند هفته منتهی به الان که دارم اینارو می‌نویسم، شلوغ‌ترین، گرم‌ترین، بی‌پول‌ترین، سخت‌ترین و شیرتوشیرترین روزهای چندسال اخیر زندگیم رو تجربه کردم. روزهایی که همزمان با برنامه «ویدیوچک» که هرهفته از شبکه ورزش و تازگیا سه پخش میشه؛ و همزمان با برنامه «طبیب» که هر روز زنده از شبکه سه پخش میشه، برنامه #کاملا_دخترونه رو هم شروع کردیم که همزمانیِ این سه تا، باعث شد یه جوری قطار زندگیمون از ریل خارج شه که تغییر ساعت کاریِ محیا اینا از هشت به شیش صبح، اینطور زندگی‌مون رو از حالت طبیعی خارج نکرده بود. (چه جمله‌ی سختی شد!)

فقط خواستم بگم زنده‌ام و نفس می‌کشم. یا بهتر بگم، زنده‌یم و نفس می‌کشیم. این روزها محیا هم علاوه بر کارِ خودش، خیلی داره بهمون کمک می‌کنه. تنها مشکل‌مون غیرِ کم‌شدنِ ارزشِ حقوق‌مون و لمسِ این کاهش ارزش در فروشگاه(!)، ساعت خواب و بیداری‌ه؛ از آلارمِ ساعت شش صبح زندگی شروع میشه و تا ساعت ده شب که دفتریم، زندگی کاری ادامه داره. شب هم دو ساعت فرصت می‌مونه برای دیدن تلویزیون و شام خوردن و استراحت؛ و بعد خوابیدن، با استرسِ اینکه صبح خواب نمونیم!

نمی‌دونم از شلوغیش خوشحال باشم که فرصتِ حرص‌خوردن از اتفاقات سیاسی اجتماعی رو ندارم یا ناراحت باشم که رزوها و هفته‌ها داره می‌گذره و من اصلاً حواسم نیست چطور داریم روز به روز به عقب برمی‌گردیم و آرزوهامون دونه دونه بر باد میره.

پی‌نوشت: در همین راستا نمی‌دونم از اینکه قسطِ خونه‌مون از دو سکه به نیم سکه رسیده خوشحال باشم یا از اینکه حقوقم از ششصد دلار به دویست دلار رسیده، ناراحت! : )))
قسط چجوری کم میشه؟
ما هم دقیقا همین حالیم شایدم بدتر :|
قسط خونه ما دو میلیون تومنه؛ پارسال که سکه یه تومن بود، هر ماه دو تا سکه می‌دادیم
الان نیم سکه هم نمیدیم! :))
سلام چه  حالِ خوشی! خشا به حالت
خوشه این؟!
چون ما در خال حاضر نمیتونیم کاری‌کنیم برای آرزوهامون بهتره که سرمون شلوغ باشه تا کمتر حرص بخوریم
پس فعلا خوشحال باشین:))
سعی می کنیم خوشحال باشیم... نمیشه هی!
اگه دنبال ی چیز اروم کننده ای به حال من کنکوری بنگر که در یک صدم ثانیه رویاهام به باد رفت و 10سال پیرتر شدم برو راضی باش خخخ
کنکور که امسال شوخی بود؛ هر رشته ای خواستی می تونی قبول شی دیگه!
درضمن اینم بدون تا ثابت نکنیم از تو بدبخت تریم ولت نمیکنیم 
:))))
سرشلوغی خوبه اما یه جوری که وسطش آدم بتونه زندگی کنه
علی ای حال براتون ارزوی موفقیت میکنم و خداقوت میگم
الان که بعد از دو هفته دارم کامنت ها رو پاسخ میدم، جوری شده که داریم می تونیم زندگی کنیم!
سلام علیکم
هفته‌ی پیش بین مهمانان خندوانه چهره‌ی شما را دیدم. خوشحال شدم.
ان‌شاء‌الله همیشه خوب و خوش باشید!
:) دیگه معروف شدیم رفت!
آقا ما چندبار تلویزیون رو روشن کردیم هر کانالی میزدیم شما رو می دیدیم. با ما آخوندا نسبتی داری نه؟ :))
:))))) حالا اصلش مونده... محرمانه خانوادگی آیتم ثابت داریم!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان