میم صاد آنلاین

تلخ‌تر از بیماری؟!

این جمله که میخوام بگم شاید با اخلاق و اینها سازگاری نداشته باشه؛ اما از دیشب که گوشیم به کما رفته و هیچ واکنشی به زدن دکمه‌ها و وصل کردن شارژر و گرفتن همزمان دکمه‌ها و... نداره، خیلی ناراحتم. مثل ناراحتی برای بیماری که روی تخت افتاده و امیدی بهش نیست. (دقیقاً به همون شدت!) گوشیم، علاوه بر محرم اسرار بودن، بچه‌م بود... بدون اون احساس خوبی نداشتم و به یاد ندارم بیشتر از یکی دو ساعت همراهم نبوده باشه.

لعنت به این وابستگی‌های مجازی و لعنت به تمام برنامه‌هایی که باعث خراب شدن گوشی‌ها میشن!
کاملا دلبستگی به الکترونیکی جات رو درک میکنم!
من برای یه هدفونم، بعد از دو سال هنوز عزادارم! بعدش من 13تا هدفون خریدم که 11 تاش رو دارم! ولی هنوز داغ اون رو دارم!
تازه، اون که کارکردش فقط صدا بود ، دلبستگی به گوشی پیچیده تر هم هست!
عمگین ترین بخش ماجرا اونجاشه که طرف گوشی رو باز می کنه، دل و روده ش رو می ریزه بیرون... میگه هیچ کاریش نمی تونی بکنی!
به نظر میرسه که هرچی که انسان مدت ها باهاش باشه، بهش وابسته میشه.

یکی از مثالای که شاید بشه زد اینه که مثلا طرف میره داخل سرویس بهداشتی عمومی که چندتا دسشتشویی داره، اولین دستشویی رو که انتخاب میکنه، میشه دستشویی همیشگیش! یعنی دفعات بعد هم، میلش اینه که بره همونجا! البته مسائل دیگه هم هست، یک بخشیش برمیگرده به روحیه محافظه کاری و ریسک پذیر نبودن

اصلا یکی از دلایلی که مرگ سخته، همین وابستگی روح به جسمه، سالها تو این جسم بوده و حالا میخواد ازش بیاد بیرون، به شدت سخته

تو سریال ها هم همینجوریه، به شخصه وقتی یک سریال که پیگیرش بودم و دنبالش میکردم، تموم میشه، یک حس ناخوشایندی بهم دست میده
الان هم بحث دلستگی و وابستگی و عادته؛ هم بحث پول! پول آقا پول!
بنظرم حتی قابلیت اینو داره که بخوای افسردگی بگیری
:|
بگیرم؟! گرفتم!
نقطۀ عدم سازگاریش با اخلاق و این‌ها چی بود این وسط؟
ان‌شاءالله هرچی عمر اون مرحومه بقای عمر خودتون باشه. خدا صبرتون بده. از نوع ایوب.
خب اینکه آدم اینقدر وابسته دنیا و وسایل دنیوی باشه خوب نیست! اصلش اینه این احساس نسبت به آدم ها و یا با نگاه مذهبی تر، به مسائل معنوی باشه
لپ تاپ اقا
لپ تاپ که خراب شده بود جدا انگار عزیزی رو از دست دادم
وقتی سالم شد دلم میخواست بغلش کنم

درک میکنم خلاصه
من که لپ تاپم بترکه، رسما خودکشی می کنم!
اگر ثانیه‌ای گوشیم از خودش علائم حیاتی منتشر نکنه واقعا دق میکنم:|
یکبار خراب شده بود برده بودم تعمیرگاه، شبش خوابم نبرد از دوریش حتی:|
من دومین روز بدون گوشی رو دارم تجربه می کنم
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان