میم صاد آنلاین

دو نقطه لبخند

آخ که چقدر دلم می‌خواد به اینایی که کمتر از چند ثانیه توی خیابون، تاکسی، مترو و... باهاشون چشم‌توچشم می‌شی، و می‌بینی که اخم کردن و اعصاب ندارن، لبخند بزنی... و لبخندت باعث شه حالِ اون روزشون خوب شه و تا آخر روز به لبخندِ تو فکر کنن.

کار قشنگیه... من هر وقت می‌رم تو قطار چشمم به هر خانومی بیفته لبخند می‌زنم. برای یک لحظه هم که شده اون حس خوب منتقل می‌شه...
آره واقعا
این کار البته تو ایران کمتر جواب میگیره.
برای ما آقایون که سخت تره؛ چون یهو خانمها ممکنه برخورد بدی داشته باشن!
کاش همه این تفکر رو داشتن؛ تا وقتی حالت خوب نیس با دیدن یک لبخند حالت خوب بشه؛ اگه زور لبخند کم بود یا حال تو بیش‌از حد بد بود دبگه در مقابل لبخند دوم نتونی مقاوت کنی و حال بدت رو حفظ کنی و لبخند روی لبات بیاد !!!! کاش ...
کاش...
ما لب‌خند نمی‌زنیم...
من و دوستام هروقت تو بی‌آرتی و مترو می‌ریم اونقدر با خودمون می‌گیم می‌خندیم که یهو می‌بینیم همه‌ی اونایی که خسته و بی‌اعصاب تو حال خودشون بودن دارن پابه پامون می‌خندن :))
و ما خوشحالیم که دیوونه‌بازی‌هامون باعث لب‌خند یکی دیگه هم می‌شه :)
:)
من به بچه‌ها همیشه لبخند میزنم، به اونهایی که صبح با چشم‌های پف‌کرده و چهره‌ی اخمو میخوان برن مدرسه؛ یا اون‌هایی که از دیدن غریبه ها می‌ترسن :)
بزرگتر‌ها هم گاهی ولی خب همیشه نمیشه، فردا میگن دختره خُل وضع بود خود به خود میخندید:)))
بچه کوچیکا که خیلی خوبن. نه تنها جواب لبخندت رو میدن که کلی هم باهات صمیمی میشن
من که دبیرستانی بودم
یه پیرمردی هر سه سال صبح اول مهر میومد بهمون گل میداد😄
روزهای دیگه هم خیلی میشد که باهاش رو به رو میشدم همیشه یه سلام با انرژی میگفت 😍
من ازش حسابی انرژی میگرفتم
بعدا خودمم سعی کردم همیشه لبخند بزنم ولی خب گاهی فکر کردن دیوونه ام😐😂
:))
احسنت به این لب‌خندها (-:
بله بله
ااگر فکر کنن
واگر با خودشن بهت نگن دیوونه!
چرا باید بگن دیوونه؟!
:) آره یه لبخند خیلی جواب میده
ولی مجبور نیستین به خانمها لبخند بزنید همون جماعت آقایون رو پوشش بدین فعلا خدا قبول می کنه :)
اون هم مشکلات خاص خودش رو داره
چهارشنبه ۱۲ دی ۹۷ , ۲۳:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من به بچه‌ها لبخند میزنم:-)
:) منم...
سلام علیکم
فعلاً همان بچه‌ها که دوستان دیگر هم گفتند، فرصت نقد است و البته فروشنده‌ها و راننده‌ها و کارمندان ادارات و نگهبانان و کارگران فضای سبز و پاکبانان و .... حالا می‌شود گاهی یک «روز بخیر»، «شب خوش»، «خسته نباشید» یا «خدا قوت» هم همراه کرد که خیلی بی‌مقدمه نباشد. ان‌شاء‌الله نوبت به آن چندثانیه‌ای‌ها هم می رسد.
بله بله
نوشتین برای آقایون سخته... برای خانما مگه آسونه؟!! فک کن یه زن به یه آقای اخمو لبخند بزنه! :)))
کلا فک کنم باید خانما به خانما لبخند بزنن و آقایون به آقایون :))) کلا تبعیض جنسیتی حتی تو لبخند هم باید اجرا بشه انگار :))
نمی دونم... شاید نگاه حکومتیِ چهل سال گذشته روی ما تاثیر گذاشته که اینطور فکر می کنیم
بعضیاشون کلاً بی اعصابن جواب لبخند رو هم با خشم میدن
آره...
جمعه ۱۴ دی ۹۷ , ۱۰:۵۸ مریــــ ـــــم
به واقع هیشکی تاحالا به من لبخند نزده ببینم چه مزه ایه!
وا! دیگه بچه ها که از پشت شیشه ماشین آدم رو نگاه میکنن که لبخند میزنن بهت که!
جمعه ۱۴ دی ۹۷ , ۲۲:۰۲ مریــــ ـــــم
باور کن نه!
خیلی خنثی زل میزنن بهم
:)))
گاهی لبخند زدن سخت ترین کار دنیا می شود ......اما این ایده عالیه و تجربه ش عالی تر .
بله خیلی
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان