میم صاد آنلاین

محض اطلاع

زنده‌م هنوز! همین...

پی‌نوشت: سه تا پست نوشتم؛ هر سه تا وسط نوشتن‌شون، کار پیش اومد، نصفه موندن. (اینکه چرا تکمیل‌شون نکردم و رفتم سراغ سوژه بعدی، سوال خودم هم هست!) ایشالا از فردا سرم خلوت میشه، دونه دونه منتشرشون می‌کنم.

ان شاء الله. چه فونت زیبایی هست چیه فونت نوشته؟
فونت: ایران سنس دست نویس
این زندگیه آقا؟
به خدا زندگی نیست!
ایشالا
حالا که دکتر میم کمکار شده شما بیا و مارو از فیلمای مزخرف جشنواره فیلم فجر مطلع کن که پولمونو هدر ندیم
من سه چهار تا فیلم بیشتر ندیدم امسال؛ اما یکی از یکی بدتر!
از چیزهایی که خودم دیدم فقط متری شیش و نیم رو می تونم توصیه کنم.
و از چیزهایی که دیگران دیده اند، تعریف سرخپوست و شبی که ماه کامل شد رو شنیدم
سرخ پوست رو که خییییییییییلی تعریف شنیدم
من ندیدمش متاسفانه
شاید خواستین مطالب یادتون نره تا بعدا به تدریج همه رو کامل کنید آدم وقتی یک مطلبی رو میذاره برای بعد یا شوقش میره یا یادش میره :)
آره دقیقا
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان