میم صاد آنلاین

دلتنگی برای مخلوقات ذهن نویسنده‌ها!

خیلی دلم تنگ شده برای بعضیا؛ برای آدم‌ها نه! برای کاراکترهای فیلم‌وسریال‌هایی که دیدم...

اول از همه و بیشتر از همه برای «فرانک (فرانسیس) آندروود»ِ عزیز
توی سریال «خانه پوشالی House of Cards»
با بازی «کوین اسپیسی»ِ نازنین

و بعد از اون برای پروفسورِ دوست‌داشتنیِ سریال «خانه اسکناس La Casa de Papel»
که به نظرم جذاب‌ترین کاراکترِ دزدِ تاریخ سینما و تلویزیونه!

بعدش برای برنارد، شخصیتِ جذابِ سریال «وست‌ورلد WestWorld»
که در کنار تمام اهالی پارکِ سریال، توی ذهنم به عنوان چهره‌هایی آشنا ثبت شدن...

و در نهایت، برای «کِلِی» سریال «13 دلیل برای اینکه 13Reasons Why»
که من رو یاد دوران دبیرستان خودم می‌انداخت!

شما توی سریال‌های تلویزیونی دلتنگ کدوم شخصیت‌ها هستید؟

چندلر بینگ
نئو

و تمام...
ها؟ کدوم اسم سریاله کدوم اسم کاراکتر؟! :)) ندیدم!
جک پیرسون
This is us

مدام دلم براش تنگ میشه.

از دیشب هم دلم برای میچ the marvelous mrs. maisel تنگ شده.
آخ آخ اینو یادم رفت. البته من توی دیس‌ایزآس عاشق رندال م.
از کارارکترهای خانم مارول شگفت انگیز هم هیچکدوم رو دوست ندارم.
من هیچ فیلمی رو انقدر با علاقه نگاه نکردم که بخوام دلتنگ شم و از این صحبتا
ولی توی فیلم مسیر سبز شخصیت اون سیاه پوسته و نگهبانی که موش اون یکی زندانیه رو نگه میداشت رو خیلی دوست داشتم دنیا باید پر شه از این دو دسته
هومم! من ولی توی سریال خارجیا این خصوصیتِ عاشقِ کاراکترها شدن رو پیدا کردم!
بابک حمیدیان توی بادیگارد :)
ها؟! چه عجیب!
عجب
بعله
اینا که همه دارن چپ چپ نگاه می کنن :)))
:)) خیلی هول‌هولکی عکساشونو پیدا کردم. 
جالبه. :)
منم دلم برای شخصیتهای دوست داشتنیم تو قصه ها یا فیلمها تنگ میشه.
آره... کاراکترهای کتاب ها که جداگونه باید مورد بحث قرار بگیره.
عجیب عبدالله رواست با اون قیافش :)
:))))
البته ما دوسش داریم 😎
سلام ما رو بهش برسون
بله بله... حتما :)
راستین کوهله (متیو مک کانهی جان، ترو دتکتیو)
فییییبیییی :(
هاروی اسپکتر(suits که البته یه عالمه فصل ندیده مونده ازش ^_^ )
رندال :'(
ترو دیتکتیو در لیست مشاهده ست، فقط هم به خاطر آقای مک کانهیِ محترم!
شنبه ۴ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شرلوک:-(
ندیدیم و حیف که ندیدیم تا حالا.
اصلاح نگاهم نسبت به جبهه اصلاحات خراب شد ...
در این حد :-D

چندلر بینگ بهترین کاراکتر از سریال فرندز
آقام نئو هم که کاراکتر فیلم اسطوره ای ماتریکس
:))))

فرندز و تمام سریال های حاوی افکت خنده (به قول سینمایی‌ها سیت‌کام) رو دوست ندارم.
حالا فرندز اینجوری
دیگه ماتریکس به اون بی نظیری چرا؟
ماتریکس توی کلی از تصمیمات مهم زندگیم تاثیر داشته
خیلی فوق العاده اس
یک ظاهر ساده برای دوست داران سبک علمی تخیلی
و یک باطن عجیییییییییب
کلی تفسیر و تعریف داره
ماتریکس هم از اون فیلم هاست که نمی دونم چرا ندیدمش تا حالا!
بی نظیره اقا
بی نظیر
باید دو سه بار ببینی بعد تازه شروع کنی نقدهاش رو ببینی
بعله بعله... ایشالا عید.
من دلم برای دکتر هوی نهم تنگه. و برای آدم هایی که باهاشون دکترهو دیدم.
هومم... :)

من البته دکتر هو ندیدم تا حالا.
تا حالا کلا این مدلی به دنیا نگاه نکرده بودم ;)
:)) من اگه با فیلم/سریالی ارتباط برقرار کنم، رسماً وارد زندگیم میشه و بخش از زندگی.
برای کریستینا توی سریال گریز آناتومی
برای مایکل توی سریال پریزن بریک
برای توماس شلبی توی سریال پیکی بلایندرز
برای برلین توی سریال لاکازا د پاپل
برای فرانک توی سریال خانه پوشالی 
برای همه ی شخصیت های فرندز
برای مایکل توی سریال دسپرت هوس وایوز
برای متیو مک کانهی توی ترو دتکتیو 
یعنی اگه بخوام بگم تا صبح هم دارم شخصیت بگم :)))
غیر از خانه پوشالی هیچکدوم رو ندیدم.
پس پروفسور لاکازا د پاپل چی بود تو پست گفتید؟
من برلین شون رو گفتم :)
آها؛ نوشتی لاکازا د پاپل! من خانه اسکناس توی ذهنمه! :))
يكشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ , ۰۸:۲۷ محمدحسین ظرافتی
هیث لجر
آخ آخ... توی شوالیه تاریکی.
حالا اگر بگم کاراکتر محبوب من مربوط به یه فیلم هندی قدیمیه همتون بهم می خندین...
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان