میم صاد آنلاین

#روزنوشت۹۸ - هشتم فروردین

شاعر می‌فرماد «هوا خوبه تو هم خوبی منم بهتر شدم انگار» بر همین اساس سعی می‌کنم مثل همین عکس حالم خوب باشه، به دنیا انرژی مثبت بفرستم و شبیه کتاب‌های موفقیت باشم... خدا رو چه دیدی؛ شاید این نویسندگان و سخنرانان موفقیت راست بگن، شاید بشه با حال خوب دنیا رو تغییر داد؛ والا!

امروز فیلم د فیوریت یا همون سوگلی که کلی جایزه بفتا و گلدن گلوب و اسکار و... گرفته بود رو دیدیم؛ مزخرف برای یک لحظه‌ش بود. حیف دو‌ ساعت وقتی که براش هدر دادیم. یک داستان زرد و عامه‌پسند که خیلی کند و بدون هیجان روایت می‌شد، با بازی‌های اغراق شده و فضایی کاملاً دوست نداشتنی. البته فکر کنم به خاطر ارتباط برقرار نکردن من با انگلستان قرن هفدهم باشه که دیدن این فیلم برام سخت بود. وگرنه احتمالاً اینقدرها هم بد نبوده!

دیروز گفتم تا بخاری هست یعنی بهار نشده، ولی امروز دم دفتر که این شکوفه بهاری رو دیدم نظرم کاملاً عوض شد.

توی سال جدید هنوز دو ساعت پیوسته هم پای سیستم ننشستم که بخوام مطلب اساسی بنویسم. وگرنه یه سایت سینمایی زدیم هی می‌خوایم رونمایی کنیم هی نمیشه. یه ذره کار داره. ایشالا تا آخر فروردین راه میفته....

پی‌نوشت: امروز ثابت کردم میشه توی عید رفت سرکار و غر نزد!

طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان