میم صاد آنلاین

چرا؟

چرا باید الان اینقدر ترافیک باشه؟! ساعت دو بعد از ظهر یک روز عادی!

یک تجربه...

هفته‌های گذشته به تجربه‌ی برنامه‌سازی گذشت؛ یکی دو ماه گذشته مشغول طراحی و کارگردانی برنامه‌ی طبیب برای شبکه سه بودم و این روزها هم در حال پخش هستیم. هر روز ساعت ده و نیم صبح؛ اگر دیدید، بی‌رحمانه نقد کنید.

طب سنتی با «طبیب» در شبکه سه

برنامه «طبیب»، جدیدترین برنامه تلویزیون در حوزه پزشکی و سلامت است که با اجرای پیمان طالبی از صبح شنبه بیستم آذرماه در کنداکتور شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «طبیب» محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که از بیستم آذر ماه، (شنبه تا چهارشنبه) ساعت 10:15 دقیقه صبح، به صورت زنده با اجرای پیمان طالبی و در حوزه پزشکی و سلامت روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
مهدی صالح‌پور کارگردان این برنامه با اشاره به نگاه ویژه معاون سیما، مدیر شبکه سه و مدیر گروه اجتماعی این شبکه به حوزه سلامت که منجر به تولید «طبیب» شد، گفت:« در این برنامه در سه حوزه تغذیه، ورزش و پیشگیری (درمان) قرار است به شکلی متفاوت، مهم‌ترین مشکلات سلامتی را مورد بررسی قرار دهیم و برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف، با بهره‌گیری از طب سنتی و آخرین یافته های طب مدرن، راه‌حل‌های کاربردی ارائه دهیم.»
به گفته کارگردان هنری برنامه «طبیب»، این برنامه توجه ویژه‌ای به فضای مجازی دارد و قرار است با حضور کارشناسان، به آسیب‌ها و فرصت‌های این فضا و مسائلی که توصیه‌های نادرست و ناقص در حوزه سلامت به بار می‌آورد، پرداخته شود و تمام محتوای موجود در برنامه، با ذکر منبع مورد اطمینان به مخاطبان ارائه خواهد شد.
صالح‌پور ادامه داد: «پیمان طالبی که پیش از این اجرای برنامه «مردم چی میگن» را بر عهده داشت، مجری «طبیب» است و در هر برنامه، علاوه بر بزرگان طب سنتی و پزشکان کشور، با امیررضا آفتابی فیزیوتراپیست در مورد کم تحرکی و با دکتر مجتبی نیک‌پور کارشناس تغذیه درباره اصول صحیح تغذیه به گفتگو می‌نشیند. دکتر علیرضا یارقلی متخصص طب سنتی نیز مشاور پزشکی برنامه است.»
بهنام صفوی؛ خواننده تیتراژ «طبیب»
مهدی صالح‌پور درباره تیتراژهای شروع و پایان این برنامه هم گفت: «بهنام صفوی خواننده محبوب پاپ که به تازگی مشکلات مربوط به بیماری‌اش را پشت سر گذاشته است، خواننده تیتراژ پایانی «طبیب» است. این خواننده قطعه «الهی» را با ترانه‌ای از حسین غیاثی و آهنگسازی مهرداد نصرتی خوانده است و کلیپ آن هم با بازی رابعه مدنی، بازیگر پیشکسوت ساخته شده. گرشا رضایی هم با ترانه‌ای از سید حسین متولیان تیتراژ شروع برنامه را خوانده است.»
به گفته صالح‌پور، توجه ویژه و بزرگداشت بزرگان طب سنتی و پزشکی کشور، ارتباط با پزشکان حاذق ایرانی خارج از کشور، ارائه ورزش‌های ساده برای کارمندان و مردمی که امکان ورزش کردن ندارند از دیگر بخش‌های استودیویی این برنامه است و مخاطبان شبکه سه سیما با دیدن این برنامه می‌توانند تا ده سال به عمر خود اضافه کنند.
دوربین مخفی، همراهان چادر نشین، عیادت، نسخه، ایرانگردی، سرتون سلامت، موزه، رستوران‌گردی، مفاخر پزشکی، توصیه‌های پزشکان و گزارش های مردمی متنوع از سراسر کشور در موضوعات مختلف، آیتم‌های برنامه طبیب را تشکیل می دهند.
مخاطبان رسانه ملی می توانند با هشتگ #طبیب و یا از طریق @TabibTv3 این برنامه را در فضای مجازی دنبال کنند یا به شماره 20000355 پیامک‌های خود را ارسال کنند.
دکور طبیب را پیمان قانع طراحی کرده و بهنام آسایش مدیر تولید این برنامه است. نویسندگی برنامه بر عهده محیا ساعدی است و طراحی لوگو و وله‌ها را حامد طبری بر عهده داشته‌اند. امین آذری و کامران محمدی گزارشگران طبیب‌‌اند و حمیدرضا زنگنه و پروانه انصاری تدوینگران آیتم، محمد رفیعی دستیار تهیه و محمد روزنامه‌چی تصویربردار آیتم‌های برنامه هستند.

انقلاب شادی و خنده

انقلاب بعدی، انقلاب شادی و خنده‌ست؛ وقتی فیلمِ پر از رقص و شادی(!) سلام بمبئی می‌تونه رکورد فروش فیلم فروشنده (با اون سانس‌های شش صبح و هیجانات مردم) رو بشکنه، یعنی مردم دلشون به قول خبرگزاری فارس، سینمای کاباره‌ای و فیلم‌فارسی می‌خواد؛ که به هر شکلی، ولو با سالوادورها و آلبالوها و بمبئی‌ها دو ساعت توی سالن سینما بخندن و حالشون خوب شه، فارغ از اصول فیلمسازی و نگاه منتقدان به سینما.

کاش مردم رو، نیازشون رو، حال دلشون رو هیچوقت فراموش نکنیم؛ چه هنرمندها و چه سیاستمدارها...

دلواپسی به وقت دهه هفتاد!

در جلسه استیضاح عطالله مهاجرانی، دلواپسانِ وقت خرده گرفتند که چرا وزارت ارشاد دولت اصلاحات، از سینمای دفاع مقدس حمایت نمی‌کند. او در پاسخ گفت: «ما هنگامی که فیلم دفاع مقدس می‌سازیم، همواره رزمنده را یک قهرمانی معرفی می‌کنیم که هرچه عراقی است نابود می‌کند و از طرف دیگر عراقی‌ها را افرادی کم‌عقل و خواب و منگ نشان می‌دهیم. اگر ما این و آنها آن هستند، چرا جنگ هشت سال طول کشید؟ چرا هشت روزه تمام نشد؟!»

کویین‌های عزیز؛ بشتابید!

طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان