- چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵
- دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵
- يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵
- شنبه ۲۷ شهریور ۹۵
- جمعه ۲۶ شهریور ۹۵
این روزها که میبینم غیر از چند تا برنامه انگشتشمار، توی اغلب برنامههای تلویزیونی، هیچ ردی از موضوعات داغ مورد بحث مردم (به ویژه در فضای مجازی) دیده نمیشه، به این فکر میکنم که انگار دوره مرگ رسانههای جمعی فرا رسیده... الان هر کس برای خودش یه رسانهست.
توی این دوران جدید، حداقلش اینه که این رسانهها اگر نتونن روی این موج سوار بشن و فضای عمومی جامعه رو توی دستشون نگه دارن، تا چند سال آینده به جز کارمندهای خودشون، مخاطبان دیگهای نخواهد داشت. همونطور که به جز چند روزنامه و مجلهی خاص، مخاطبان اغلب نشریات مملکت به تعداد خبرنگارهاشون هم نمیرسه. و همونطور که اغلب شبکههای جدیدالتاسیس تلویزیون به اندازه نیروهای سازمان عریض و طویل صداوسیما هم مخاطب ندارن!
توی این دوران جدید، خبرگزاریها و سایتهای خبری تونستن طی چند سال، عنان افکار عمومی رو از تلویزیون و ماهواره دربیارن و یه تنه منبع تولید محتوای اختصاصی بشن و هر موجی که میخوان رو توی جامعه راه بندازن.
خیلی دلم میخواد «مدیریت رسانه» بخونم...
- پنجشنبه ۲۵ شهریور ۹۵
اینجا مخاطب چندانی نداره ولی وظیفه وبلاگنویسی حکم میکنه بابت این خاکخوردنش از همین معدود مخاطبانش معذرتخواهی کنم.
- شنبه ۲۰ شهریور ۹۵
امیدوارم از این آزمون هم سربلند بیرون اومده و به قول گزارشگرهای تلویزیون چیزی از ارزشهامون کم نشه.
- چهارشنبه ۱۷ شهریور ۹۵
- سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵
- دوشنبه ۱۵ شهریور ۹۵
ایشالا دوباره فرصتم برای نوشتن کم شه، بیام بنویسم همینجوری همش! : )
- يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵
- چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵
- سه شنبه ۲ شهریور ۹۵