میم صاد آنلاین

بی‌پولی بزرگترینِ دردهاست

من وقتی حسابم از حدی پایین‌تر میاد، هم دچار عدم اعتماد به نفس میشم، هم استرسم زیاد میشه، هم سرم زود درد می‌گیره و هم زود عصبی میشم. تازه دلمم خیلی می‌گیره! ;)
به نظرم بی‌پولی از بزرگترینِ دردهاست؛ و نمی‌دونم وقتی تعداد خیلی خیلی زیادی از مردم این مملکت دارن با این درد دست و پنجه نرم می‌کنن و زندگی‌های زیادی داره به خاطر همین دردِ عمیق نابود میشه، باز یه سری می‌تونن اختلاس کنن، بدزدن، بچاپن و برن.
حالم خوب نیست...
D: مخصوصا اگه برنامه نویس باشی !
:)) هر شغلی...
من سعی میکنم وقتی اس ام اس برداشت از حسابم میاد چشامو ببندم و سریع پیامو رد کنم که نکنه ببینم چقد ته حسابم مونده!
حس بدیه واقعا، بیشتر از اینکه بی پولی سخت باشه ترس از بی پول شدن کشنده اس
آره؛ شاید ته حسابت خالی نشه ولی اینکه بدونی تا مدتی واریز نداری، برداشت ها بیشتر تکان دهنده میشه
اصن بالا پایین شدن ارقام حساب خیییلی رو اعتماد بنفس تاثیر داره.
من وقتایی ک این اعداد کم صفر یا بی صفرن ویترین مغازه هارو نگاه! هم نمی کنم :/ نه که بخوام چیزی بخرم و جلوی خودمو بگیرم، اما صرفا سرمو میندازم پایین به سمت مقصد -_-
و ما ادراک سه ماه حقوق نگرفتن؟ که عذاب الیم است و درد عظیم...

و عجیبه که پول و حقوق رو ندادن به یه رویه ی معمول تبدیل شده...
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان