میم صاد آنلاین

: )

حالِ ما خوب است؛ به نفع خودته که باور کنی!
این ما هستم رو دیدی تموم شد؟
ها؟ متوجه نشدم منظورتو...
ما هم دیروز کاملا ناگهانی شما و همسر گرامی را یک لحظه بر صفحه‌ی تلویزیون دیدیم. و چیزی که از آن یک لحظه به یادمان مانده موید همین مطلب است.
:) آره.. برنامه محرمانه خانوادگی!
تو جلوی دوربین چیکار میکردی؟ :|
اصلا ناراضیم ازت با خوندن کامنت حورا رضایی! واقعاً که!!! :دی
:)))) قضیه مال سه سال پیش‌ه. ما بچه بودیم... خونه ی قبلی؛ در شغل قبلی!
کور شه هرکی نتونه ببینه!
والا
هعی!
+ ئه! کی؟ کجا؟ تکرار نداره؟ (-:
قسمت ششم برنامه محرمانه خانوادگی، ما مهمون بودیم!
لطفا در اسرع وقت تکرار برنامه رو اعلام کنید
با تشکرات فراوان:)
تکرار که نداره؛ خودش تکراری‌ه! ولی سعی می‌کنم بخش‌هایی که خودمون بودیم رو بذارم اینجا!
سلبرتی بیان شمایی
هولدن اداتو در میاره :-D

من برنامه رو ندیدم ...
دلم میخواد ببینم باید چیکار کنم؟
لینک تلوبیون + شبکه سه + شبکه افقش رو میذارم!
یه سریال امریکاییه
ها! آره... منتظر فصل سوم هستیم.
اگه درست خاطرم مونده باشه پخشش ساعت ۱۹:۳۰ هست.
با این حساب من سه سال دیرتر بابت خوبی حالتون خوشحال شدم :/

:) البته که هنوز حالمون همونقدر خوبه الان!
خدا رو شکر :)
امیدوارم بهتر از پیش باشید حتی :)
:)
امین! من سلبرینی بیانم، مهدی سلبریتی بیرون بیان :))
سلبریتی عمومی و کلیمون مهدیه! :)) ولی اینجا اصلا حرفشم نزن :)) فقط خودم :|
بنده سلبریتی نیستم، سلبریتی ها را دوست دارم!
عکس گونی میذاشتید بهتر با جمله عجین می شد، کلاً حساب کار دست اونایی که باور نمی کنن می افتاد :)
بعله بعله
امضا بدین اقا:)
چرا؟! :)) حالا اصلش مونده!
فکر نمیکردم روزی شما و خانمتون رو برنامه خندوانه ببینم ۰جا خوردم فکر کردم تخیلات خودمه گفتم عه عه اینا اینجا خندوانه :))
جالب بود :دی
:) بعله! متاسفانه البته!
آقای صالح پور روز خبرنگار بر شما و همسرتون مبارک باشه و الهی،همیشه کنار هم شاد و دلخوش باشین.
همین حالا شمارو تو خندوانه دیدیم و کلی هم دنبال محیا گشتیم که وسطای مصاحبه دیدیمش :-D
امیدوارم یه روز با هم تو برنامه به عنوان مهمان بیاید و ما کلی ذوق کنیم:-)
:)
چرا من همیشه همه جا دیر میرسم؟ :دی
:) چطور؟!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان