میم صاد آنلاین

#روزنوشت۹۸ – نهم اردیبهشت

#هیولا رو دیدیم! نپسندیدیم متاسفانه!
خیلی‌ها میگفتن که انتظارات به قدری از کارِ جدیدِ #مهران_مدیری بالاست که سخت بشه این انتظارات رو برآورده کرد.

من البته همچنان بسیار امیدوارم که در قسمت‌های بعدی ایده‌ی اصلی #پیمان_قاسم‌خانی خودش رو نشون بده و سریال بترکونه.
افتتاحیه‌ی این سریال رو با افتتاحیه‌ی سریال «#این_ما_هستیم Thisisus#» مقایسه می‌کنم و به خودم میگم اون چطور قلابش ما رو گیر می‌اندازه که سه ساله داریم دنبالش می‌کنیم و این چطور شروعش ما رو پس می‌زنه و مأیوسمون میکنه برای ادامه دادن.

با احترام به تمام سازندگانِ این مجموعه، نخریدمش و دانلودی دیدم! (دی‌وی‌دی که اصلاً نمی‌ارزه... راستش امکانات سرویس‌های پخش آنلاین محتوای ویدیویی رو هم اصلاً نمی‌پسندم. در حال حاضر با سبک زندگی من سازگاری نداره!) سازندگان محترمش که ماشالا کم پول ندارن، حلال کنن... فکر کنن از #ماهواره و توی شبکه‌های دوزاری که شبانه روز در حال پخش سریال‌های #نمایش_خانگی هستن، دیدیم!

اوضاع اقتصادی جوریه که نمیشه #تئاتردید. این کارِ جدیدی که اسمشو نمی‌دونم ولی توی تبلیغاتش زده «با اجازه‌ی #تیم_برتون»، بلیطش نزدیک دویست هزار تومنه. یعنی ما دو نفری باید چهارصد هزار تومن بریم تئاتری ببینیم که ریسک جذاب نبودنش اونقدر بالاست که اگه خوب نباشه و بعدش پشیمون بشیم، پشیمونی هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و تا ابد خودمون رو نخواهیم بخشید! مگه تئاتری‌ها به #دلار حقوق میگیرن اینقدر گرون کردن کارهاشون رو؟

همونطور که مشاهده می‌کنید غرغرهام از جانبِ زندگی شخصی و کار به زندگی کاری و اشخاص دیگه سوییچ شده؛ باشد که این اتفاق ادامه دار باشد!

پی‌نوشت: یادم باشه در مورد#برنده_باش هم مفصل بنویسم!

طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان