میم صاد آنلاین

#روزنوشت۹۸ – شانزدهم اردیبهشت

امروز میخوام یه سایت به شدت کاربردی بهتون معرفی کنم. سایت متمم؛ محل توسعه‌ی مهارت‌های من. شاید چندنفری این سایت رو دیده باشن اما من می‌خوام به اونا که ندیدن توصیه کنم حتما این روزها بهش سر بزنن.

نمی‌دونم شما چقدر از این کتاب‌های موفقیت و انگیزشی که همش به مخاطبانشون انرژی مثبت و حالِ خوب میدن (حتی الکی) خوندین. اگه توی این روزها دنبال جایی غیر از تلگرام و خوندن خبرهای منفی و تلخ و اغلب اشتباه هستید، یا می‌خواین از محیط اینستاگرام و شوآف دوستان‌تون راحت بشین، سایت «متمم» رو به شدت بهتون توصیه می‌کنم.

سایت چند لایه داره؛
پوسته اولیه که وقتی برای اولین بار وارد سایت می‌شید، باهاش روبرو خواهید شد؛ توی این پوسته اغلب تبلیغ کارگاه‌ها و کلاس‌ها و فایل‌هاست.
پوسته دوم وقتی خودش رو بهتون نشون میده که عضو سایت بشین. خیلی هم سخت نیست، یه ایمیل می‌خواد و یه رمز عبور. مثل خیلی از سایت‌های دیگه. وقتی عضو سایت بشین، بخش اعظم مطالب براتون باز میشه و می‌تونید ازش استفاده کنید.
پوسته سوم هم برای اعضای ویژه ست که باید اکانت بخرید. (نسخه کامل بعضی مطالب تخصصی، کارگاه‌های خاص و مقالات ویژه پولی هستن)
برای شروع اصلا خرید اکانت توصیه نمیشه... فعلاً وارد سایت بشین و دسته بندی مطالب رو نگاه کنید، ببینید اصلا موضوعاتش به دردتون می‌خوره یا نه؟ اونقدر مطلب رایگان داره که حالاحالاها نیاز به خرید اکانت نداشته باشین.

از منوی سایت بخش توسعه فردی رو پیدا کنید؛ کلاس‌هایی مثل مدیریت زمان، مدیریت استرس، استعدادیابی، کارگاه عزت نفس، مهارت‌های ارتباطی، هوش هیجانی، خودشناسی، زبان بدن، سواد دیجیتال، سواد عددی، روانشناسی پول و... فکر کنم به درد خیلی‌ها بخوره.

پی‌نوشت: اگه خوشتون اومد به دیگران هم توصیه‌ش کنید.

طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان