میم صاد آنلاین

برای روز خبرنگار؛ با تاخیر...

یک - حس فوتبالیستی رو دارم که توی بیست و چند سالگی، جوری مصدوم میشه که دیگه نمی‌تونه فوتبال رو ادامه بده. یا میره مربی فوتبال میشه یا میره سراغ یه کارِ دیگه؛ اما همیشه دلش با فوتباله.

خبرنگاری برای من فوتبالی‌ه که همیشه توی زندگیم بوده و نبوده. شاید الان شغل تمام‌وقت‌م خبرنگاری نباشه (که البته با این وضع کاغذ و رسانه‌ها، تعداد کسانی که شغل تمام‌وقت‌شون خبرنگاری‌ه اونقدر زیاد نیست) اما همیشه دلم با خبرنگاری بوده... و گه‌گاه با نوشتن یا تنظیم بعضی خبرها، خودم رو محک می‌زنم و به قول فوتبالیا، آماده نگه می‌دارم.

دو - من با افتخار سرم رو بالا می‌گیرم و خودم رو خبرنگار می‌دونم. توی دوره و زمونه‌ای که بدون سواد ادبی و بدون سواد رسانه‌ای و حتی بدون شعور کافی برای زندگیِ عادی، خبرنگارانی رشد کردن و خودشون رو نماینده خبرنگاری می‌دونن، باید جلوی خراب شدن وجهه خبرنگاری رو گرفت. من به عنوان کسی که پای حرف‌ها و کارگاه‌های اساتید روزنامه‌نگاریِ واقعی نشستم؛ همه تلاشم رو می‌کنم که به مردم نشون بدم خبرنگاریِ واقعی این چیزی نیست که الان می‌بینید.

سه - تلخش نکنیم.
به قولِ نوید محمدزاده‌ی فیلم متری شیش‌ونیم، من دلم پر می‌کشه برای اینکه یه‌بارِ دیگه خبرنگاری/روزنامه‌نگاریِ واقعی (که توی سال‌های طلایی زندگیم تجربه‌ش کردم) رو تجربه کنم.

چهار - روزمون مبارک. ;)

پنج - از طرف ما هم روزتون مبارک! (-:
ممنون :)
جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ , ۰۸:۱۶ دریا _ گاه نوشته های من
روزتون مبارک
زنده باد
همون با تاخیر تبریک
:)
به لطف خدا و خدا را شکر، مردم امروزه کمتر از هر زمان دیگر به رسانه های کاغذی مانند روزنامه و تلویزیون اهمیت می دهند
دوستی میگفت یکی از روزنامه های مشهور کشور سال 97، تعدیل نیرو داشته است. بیکاری هم وطنانم خبر خوبی نیست؛ اما اینکه روزنامه ها هر روز کم اقبال تر می شوند، اتفاق بسیار مبارکیه
وقتی من شهروند عادی برای دردها و مسائلم نمی توانم خبرگزاری یا روزنامه ای داشته باشم و یا اگر هم بخواهم داشته باشم، باید 9سال منتظر مجوز باشم، همان بهتر که روزنامه و خبرنگاری نباشد
خبرنگاری برخلاف انچه که بزرگش می کنند، هیچ وقت نه مشکلی را حل کرده است و نه دردهای مردم مستضعف رو که صاحبان اصلی همین انقلابند به شکل درست و چالشی بیان نموده است
ها؟ این چه منطقی‌ه؟ 

روزتون مبارک
:) ممنون
روزتون مبارک
متشکر
با یه روز تاخیر روز و هفته‌تون مبارک :)
زنده باد
من دلم واسه ی روزایی تنگ شده که پدرم روزنامه می خرید و بعد از چراغ سبزی که نشون میداد باهاش قایق، موشک یا هفت تیر درست می کردیم :) الان همش مجازی شده :)
روزتون همیشه مبارک :)
آره دیگه. کاغذ هم گرون شده، دیگه روزنامه ها به درد سبزی پیچیدن و شیشه پاک کردن هم نمیخورن
سلام علیکم
مبارک باشد!
ان شاء الله موفق باشید!
قربان شما. ممنون
روزتون مبارک، با تاخیر...
ممنون زنده باد

روزت مبارک با تأخیر
ممنونم
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان