میم صاد آنلاین

اندر معایب موقعیت‌یابیِ خانم‌ها در ایران

بهش میگم کجایی؟ میگه اتوبان
میگم کدوم اتوبان؟ میگه اتوبان دیگه!
میگم مگه تهران فقط یه اتوبان داره که بدونم کجایی...

چرا خانم‌ها آپشن لوکیشن و موقعیت‌یابی و مسیریابی‌شون اینجوریه؟!

#سکسیسم :)
واسه ما برعکسه.
داداشم زنگ می‌زنه می‌گه کجایین؟ می‌گیم تو راه! کلی حرص می‌خوره که خب کجای راه؟ باید دقیییییق بهش بگیم.
بعد وقتی که خودمون بهش زنگ می‌زنیم می‌پرسیم همون جواب رو بهمون می‌ده :دی
:))
یا مثلا میگن یه گل سر فروشی اینجا هست! :)))
آخ آخ!

جانا سخن از زبان ما می گویی :))))
:)
سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸ , ۱۳:۱۷ دچارِ فیش‌نگار
من در مباحث برتری جنسیتی شرکت نمی کنم
بابا روشنفکر و متمدن!

اول اینکه شوخی‌ه
دوم اینکه واقعیت داره، چون اصلا آدرس و موقعیت برای اغلب خانم ها اهمیتی نداره. واسه همین به زبان ساده «حفظ نمیکنن»
این اصلاً ربطی به جنسیت نداره، خیلی‌ها این‌طوری هستن؛ یکی‌اش خود بنده؛ البته اینکه من خودم زن هستم هم به نتیجه‌گیری شما ربطی نداره؛ چون اگه مرد بودم و این ویژگی رو داشتم، بازم می‌اومدم همین حرف رو می‌زدم.
ولی فکر کنم این به تجسم فضایی‌مون ربط داشته باشه، یک؛ و مگه خدانکرده گوگل‌مپ مُرده؟ دو.
آره... توی دو طرف هست
ولی خانم ها چون براشون از اهمیت کمتری برخورداره، نسبت به موقعیت یابی حساس نیستن.
وگرنه خدای نکرده نمیگم نقص ژنتیکی یا برتری جنسیتی.
سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸ , ۱۳:۴۴ عطیه میرزاامیری
زنت رو اذیت نکن
:)) آخه این دیالوگ همیشه تکرار میشه توی زندگی مون!
نباید گفت آپشنشون یه طوریه

چون اصلن یکسری آپشن ها روشون نصب نشده:دی

موفق باشید
ترانزیستورشون سوخته! :))
پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ , ۰۸:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالا مگه آقایون موقعیت دقیق میدن؟! اونا هم میگن: دارم میام:/
ولی من بخوام به مادر یا پدرم موقعیت بدم، باید موقعیت دقیقم رو بگم:-)))
جدی؟ من خودم دقیق آدرس میدم
ویز هم که توی گوشی باز باشه، لحظه رسیدن به خونه رو اطلاع میدم که برای حضور بنده آماده باشند! :))
شنبه ۲۰ مهر ۹۸ , ۱۱:۱۷ دچارِ فیش‌نگار
فقط کامنت حورا رضایی منو قانع کرد :)))))
:))
حالا نه که اقایون دقیقا ادرس میدن!!!
من اگه از شوهرم بپرسم الان کجایی، فوری بهش بر می خوره و میگه چرا تجسس میکنی!!!!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان