میم صاد آنلاین

وقتی شوهرخاله‌ها الگو می‌شوند!

عین شوهرخاله‌ها/شوهرعمه‌ها از دیجی کالا روغن موتور و فیلترها رو خریدم، رفتم تعویض روغنی؛ خیلی حرکت ضایعی بود ولی بالای ۱۰۰ هزار تومان سود کردم

...

توضیح: منظورم اینه که مثل شوهرخاله‌/شوهرعمه‌های تیپیکال، حرکت طمع‌ورزانه و نسبتاً عجیب و با نگاه سنتی‌ای انجام دادم.

به جای اینکه روغن موتور رو از تعویض روغنی بگیرم، از دیجی کالا خریدم؛ و بردم مغازه گفتم تعویض کن.
نچ نچ نچ
استثنا هم داریم!
پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ , ۱۰:۳۵ دچارِ فیش‌نگار
چی شد از اول بگو!
منظورم این بود که حرکت شوهرخاله‌ای/شوهرعمه‌ای کردم.
به جای اینکه روغن موتور رو از تعویض روغنی بگیرم، از دیجی کالا خریدم
و بردم گفتم تعویض کن.

توی این حرکت، بیش از صد هزار تومن سود کردم. روغنی که خریدم از روغنی که از اونجا میگرفتم، ارزون تر بود.
هیچی نفهمیدم :|
منظورم این بود که حرکت شوهرخاله‌ای/شوهرعمه‌ای کردم.
به جای اینکه روغن موتور رو از تعویض روغنی بگیرم، از دیجی کالا خریدم
و بردم گفتم تعویض کن.

 این حرکت رو دوست نداشتم!
سلام
ببخشید چه روغنی برای ال نود خریدین؟
سری قبل رنووشن ریختم، راضی نبودم. احساس کردم ماشین صدا میده
این سری مثل همیشه، «الف» ریختم. ولی الف اصلی نیافتم، الف ایرانی گرفتم. راضی ام. 
پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ , ۱۸:۳۶ قاسم صفایی نژاد
چه سود شیرینی!
آره... مخصوصاً اینکه توی پک‌ش فیلتر اتاق هم بود برای اولین بار در سه سال گذشته فیلتر اتاق رو هم عوض کردم!
سودش خیلی زیاد بود
ولی اون حرکت اصلیه رو نفهمیدم!
منظورم این بود که حرکت شوهرخاله‌ای/شوهرعمه‌ای کردم.
به جای اینکه روغن موتور رو از تعویض روغنی بگیرم، از دیجی کالا خریدم
و بردم گفتم تعویض کن.
چرا ضایع باشه؟!!!! دونالد ترامپ تو کتاب مثل یک بیلیونر فکر کنید میگه من حتی واسه خریدن مسواک هم چونه میزنم!!! میگه پولتونو الکی خرج نکنید! پس کار درستی کردی! :)
بله بله
کار درستی کردم
ولی توی فرهنگ ما انگار کار ضایع و طمع‌ورزانه‌ای هست.
شنبه ۲۰ مهر ۹۸ , ۱۱:۱۷ دچارِ فیش‌نگار
چرا حالا فک میکنی کار درستی نکردی؟
از این کارها دوست ندارم؛ به هم زدن چرخه‌ی کارِ یک تعویض روغنی.
شنبه ۲۰ مهر ۹۸ , ۱۵:۳۱ دچارِ فیش‌نگار
بابا ایول قیدار
آخه اون کاسب پدربیامرز باید کمی انصاف داشته باشه ! چرا باید یک اختلاف صدهزار تومنی باشه که منِ مشتری چنین حرکتی بکنم ؟
اینم بحثی‌ه که برمیگرده به مافیای روغن موتور که جزییاتش در این مقال نمی‌گنجد
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان