میم صاد آنلاین

دورِ باطلِ فرهنگی...

بزرگان روحانی ما امروز باید حضور جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال در اغتشاشات اخیر را ریشه‌یابی کنند و ببینند آنها علیرغم این که در سراسر عمر خود در فضای تبلیغات جامعه اسلامی و انقلاب قرار داشتند، چرا به تحریک یک کانال مجازی به مساجد و حسینیه‌ها و دفاتر ائمه جمعه حمله کردند؟ تحقیق و بررسی کنید ببینید چرا مردم این همه به اخبار رسمی بی‌اعتمادند و تحت تاثیر شایعه‌پراکنی‌ها قرار می‌گیرند؟ به این سوال پاسخ بدهید که چرا ده‌ها موسسه با برچسب کار فرهنگی هزارها میلیارد تومان بودجه از دولت می‌گیرند و هیچ کار مثبتی نمی‌کنند و به اصل نظام هم فحش می‌دهند و طلبکاری می‌کنند؟ ریشه این گرایش غلط را بیابید که حوزه‌های علمیه را به بودجه‌های دولتی وابسته کرده و به عواقب خطرناک آن برای روحانیت شیعه نمی‌اندیشد. ریشه‌یابی کنید که چرا مداحان جای خطبا را گرفته‌اند و افراد روحانی در دوران حاکمیت خود از بسیاری از مسئولیت‌های روحانیتی کنار گذاشته شده‌اند و جایگاه هزار ساله روحانیت در حال یک دگردیسی کامل است؟

از سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی
سی دی نود و شش
سوالای مهمیه واقعا
که ریشه خیلی از مشکلاته...
تو این مطلب غلط کم نیس و میخواستن پرت و پلاهای رییس جمهور رو ماستمالی کنن ولی واقعا اگر راست میگن بیان از صفحه ی حوزه ی همین روزنومه کار رو شروع کنن.
+وابستگی حوزه به ولایت فقیه رو خیلیا اشتباه نمیدونن.استشهاد به سیره ی امیر(ع)هم میبرن که مدرس فقه منطقه رسما همونی بود که برای حکومت براش حکم زده بودن.
کدوم پرت و پلای رییس جمهور؟ :| 
+ توی این مورد مطلق باهاتون مخالفم.
سرمقاله شون اصلا نقطه ی عزیمتش همین انتقادات به حرفای روحانی درمورد رخصت معصوم(ع)به نقد معصوم(ع)بود.
+واقع بینانه واقعا امکان اینکه وابستگی مالی حوزه به ولایت فقیه رو قطع کنن نیس.سر و سامون ولی باید بدن.
کلا بعد از 40 سال، باید نقشش در جامعه بررسی شه
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان