میم صاد آنلاین

متاسفانه بله!

داشتم فکر می‌کردم هستن هنوز آدم‌هایی که از احمدی‌نژاد حمایت کنن و به قدری که ما خاتمی رو دوست داریم، دوستش داشته باشن؛ دیشب توی یه مهمونی دیدم متاسفانه بله!
شنبه ۷ بهمن ۹۶ , ۱۰:۲۳ مریــــ ـــــم
متاسفانه منم چند موردو روئیت کردم
:|
رویت البته!
شنبه ۷ بهمن ۹۶ , ۱۰:۳۶ مریــــ ـــــم
همان

قشنگ معلم دیکته شدم! 90 درصد کامنت هایی که توی اینستا میذارم ایراد گرفتن از ملت‌ه!
یعنی احمدی نژاد بدتر از خاتمیه ؟
سوال شد برام :)
:))))
فکر می کنم الان دیگه مسئله شخص نیست. مسئله زیر سوال رفتن کل نظامه. این مهمتره حالا.
این همبن چیزی‌ه که ازش می‌ترسم.
خنده ی بامفهومی بود :))))
سوالت جوابش از نظر من که کاملاً مشخص بود. فقط کافیه بدون حب و بغض، خدمات این دو بزرگوار رو با هم مقایسه کنیم.
توی بحث های سیاسی خدمات مسئولین دیده نمیشه :)
فقط بخش های قهوه ای کارنامه مدنظره


متاسفانه یا هرچی :)
من سعی می کنم خدمات رو ببینم؛ واسه همین با تمام گندهایی که ضرغامی زد، از لحاظ پیشرفت های زیرساختی، می پذیرم کارهای خوبش رو.
خوب هنوز تریبون داره اون مرد.
متاسفانه البته
2لت اون منحرف بچه ی 2لت همین فاسق بود.
ها؟!
هر کسی طرفدارهای خودش رو داره حتی دکتر روحانی هم هنوز طرفدار داره:))
دیده شده حتی عده ای احمد خاتمی و علم الهدی رو هم دوست دارن!
من دارم به این نتیجه میزسم که طرفداری از شخص, اشتباهه. مگر اینکه اون شخص مرده باشه و بدونیم هرگز کار جدیدی ازش سر نمی زنه.
مثل طرفدارانِ فعلی امام! :))
آره، تو هون مایه ها:دی
البته امام هم ماشالا مث مرتضی پاشایی ول کن دار فانی نیس، هر چند وقت یه بار یه کار جدیدی ازشون رو میشه :))
:))
این حق طبیعیه هر کسیه که فلان آدم رو دوست داشته باشه یا نداشته باشه
شما با حق طبیعیه افراد مشکل دارید؟
نه از دوست داشته شدن کسی که مملکت رو نابود کرده تعجب می‌کنم و متاسف هستم!
شما اصلا برو شیطان‌پرستی کن؛ به ما چه؟!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان