میم صاد آنلاین

خاص‌ترین نوروز عمر...

از دو روز مونده به تحویل سال که این پروژه عیدانه بهمون پیشنهاد شد تا الان که سیزده‌بدر رو داریم پشت‌سر می‌گذاریم؛ اصلاً فکر نمی‌کردم که این حجم از خاص بودن رو توی نوروز امسال تجربه کنم.

خونه هیچکس نرفتیم و مطلقاً هیچکس عیددیدنی خونه‌مون نیومد! صبح ساعت هشت تا شب ساعت هشت سرکار بودیم، بقیه رو هم در حال در کردن خستگیِ کار.

تجربه متفاوتی بود اما دوست داشتنی نبود! :))

پی‌نوشت: سی‌ودو تا ستاره بالای پنل بلاگ چشمک می‌زنه که بیا منو بخون. هر کدوم هم حداقل سه چهار تا پست جدید دارن. میشه چیزی حدود صد تا پست نخونده از شما! تا آخر هفته تعطیل‌م و میام می‌خونم حتما.
دِ لامصصب میگفتی برنامه رو نگاه میکردیم خوب!! :)

الان دیگه بیکار شدی تا بگیم سال نو مبارک ؟
چیز خاصی از دست ندادی! :)) 
+ متاسفانه هنوز سرکارم بدون توقف از سال 96!
برنامه چی بود؟
راستی سال نو مبارک🌷
سینِ سیما. همین زیرنویس های # 162 *
کدوم برنامه؟ البته من اصلا تلویزیون نگاه نکردم ولی خبر می‌دادید نگاه می‌کردیم خب:)
سینِ سیما. همین زیرنویس های # 162 *
خدا قوت!
ان‌شاءالله همین‌طور پرانرژی تا انتهای سال ادامه دهید!
اگر انرژی ای بمونه البته!
اینقد مزخرف بود تعطیلاتم که همش دلم میخواست سرکار میبودم
:|
جدی؟! منم اونقدر کارم مزخرف بود که همش میخواستم برم خونه بخوابم!
خداقوت :)
ما هم توی عید وبگاه اصلی‌تون مطالعه کردیم :))
:) آرشیو سال های دور م رو خیلی سعی کردم نگه دارم. اما خیلی هاشم باعث شرمندگی مه. دوستشون ندارم.
شما چرا زود اطلاع نمیدید برنامه ها رو دنبال کنیم بعد بیایم نقد کنیم؟ :دی
:)))) بعدی‌ها رو اطلاع میدم حتما!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان