میم صاد آنلاین

همین زیرنویس‌های # 162 * !

برنامه سین سیما رو دیدین؟ اشکال نداره. این زیرنویس‌های جشنواره برنامه‌های نوروزی رو چی؟! ما توی دبیرخونه‌ی جشنواره، توی شبکه سه برنامه سین سیما رو روی انتن بردیم. هر روز حدود چهار و پنج بعدازظهر.

البته برنامه هنوز ادامه داره و تا عید مبعث تمدید شده. چه از سامانه یواس‌اس‌دی چه از سروش می‌تونید به برنامه‌ها رای بدید.
موفق باشید آقا مهدی
:) مخلصیم.
من دیروز پرفسوری رفیقت رو دیدم کانال عوض کردم :/
چی بگم والا!
توی اینستاگرام و اینا دیدم تبلیغاتشو و فهمیدم جریانش چیه... 
موفق باشید :) 


هومم! دردسر بود واسه ما فقط!
من از این رای گیری ها خوشم نمیاد چون مشخصه اونایی که معروف ترن صرفا از روی اعتبار و محبوبیت قبلی رای میارن و کار فعلی معیار قضاوت نیست...اما چون میدونستم کار شماست دوست داشتم که شرکت کنم چون میشناختمتون حس خاصی داشتم که مثلا حمایت کنم و این حرفا..اما تهشم به اونایی رای دادم که در مجموع حس بهتری بهشون داشتم حتی اگه برنامه شونو ندیده بودم..به برنامه ویدیو چک و عبدالله روا هم به خاطر شما رای دادم..خواستم منتی گزارده باشم😁
:)))) خود من هم به کسانی رای دادم که خیلی رای پایینی دارن. چون معروف ها که بدون نیاز به ما رای میارن.
خداقوت میم صاد :)
خودت بیا مجری شو
دوست ندارم اصلا...
خدا قوت
زنده باشید
فقط عبدالله روا و ویدیوچک باید اول شن.
:) که هیچ کدوم نمیشن!
همون برنامه که به مجری ها و بازیگرها رای می دهند من فقط به احسان علیخانی رای دادم
بله بله... من به همه رای دادم!
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان