میم صاد آنلاین

یک نکته‌ی ظریف از رانندگی

جرج کارلین کمدین امریکایی می‌گفت: هیچ دقت کرده اید؟ آنهایی که از شما تندتر رانندگی می‌کنند به نظر شما دیوانه‌اند و آنها که آهسته‌تر از شما می‌رانند، خرفت و مشنگ و دست و پا چلفتی!
:))
:) راس میگه ولی!
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۷:۳۳ قاسم صفایی نژاد
البته اگه شما جانب وسط رو گرفته باشید خیلی هم بیراه نیست. اسلام هم به خاطر همین دین وسط هست و خیرالامور اوسطها.
افراط و تفریط بده. البته اگه اونایی که تندتر میرن واقعا افراط‌گر باشند و اونایی که آرومتر میرن تفریطی.
از این زاویه نگاه نکرده بودم... درست می‌فرمایید. 
ولی به نظرم منظور این جمله کسانی‌اند که غیرطبیعی سریع یا کند حرکت می‌کنن
وقتی با سرعت مجاز رانندگی می کنیم و به نظر دیگران اروم میاد، بازم مشنگ و خوابیم :)
البته بعضی ها هم این رو تو ذات خانم ها می دونن 
البته که اینجا بحث خانم و آقا نبود. ولی آره... اتوبانی که همه دارن 120 میرن، کسی 90 تا بره یه جوریه!
پس متوسط برانیم :دی
با سرعتِ جمع برانیم!
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۲۲:۳۴ جولیک ‌‌‌‌‌
یه متنی خونده بودم در مورد خود مرکز جهان پنداری، دقیقا محتواش همین بود..نگارنده میگفت مثلا صبح یکشنبه میرم هایپرمارکت خرید، و شاکی ام که ملت چرا هروقت من میرم خرید میریزن بیرون و شلوغه و فلان. بعد می دیدم خب اینا هم مثل من پدر یا مادر کارمند دست تنهایی هستن که خریدشون محدود به آخر هفته ست. یا مثلا صبح تو ترافیک از دست ملت شاکی ام در حالی که خب همه مون شاغلیم داریم میریم سر کار و ساعت کار استاندارد جهانی هم صبحه :|
خلاصه که چرا جهان دور من نمی چرخه!
تفکرات اومانیستی...
لایک در تایید کامنت جولیک
بعله
اوهوم این جمله بهتر بود. با سرعت جمع برانیم. :)
:)
به نظر من لازم نیست به سرعت خودمون دست بزنیم، مگر این‌که خیلی خلاف قاعده باشه؛ بلکه باید دیگران رو درک کنیم، شرایطشون رو در نظر بگیریم و سعی کنیم بفهمیم چرا آهسته‌تر از ما یا تندتر از ما میرن، و هی به‌شون اتهام و انگ نزنیم و قضاوتشون نکنیم...
فکر می‌کنم خیلی بده اگه اصلاً نتونیم جهان دیگران رو از منظر خودشون به رسمیت بشناسیم و فکر کنیم همه‌چیز همون‌طوری درسته که ما انجام می‌دیم. جرج کارلین هم همین رو می‌خواد بگه دیگه، نه؟!
آره... اما این رو هم در نظر بگیر در مورد قانون هم داریم حرف می‌زنیم. وقتی توی اتوبان نوشته که حداقل سرعت 100 و حداکثر سرعت 120، منظورش اینه همونطور که سرعت 140 تخلفه، سرعت 70 هم تخلف حساب میشه. و اگر دقت کنی، توی آزادراه همه با سرعت تقریبی 110 حرکت میکنن. من این جمله رو برای وقتی که با سرعت 110 حرکت می‌کنم، از کسانی که با 70 تا حرکت می‌کنن سبقت می‌گیرم و از کسانی که با 140 تا میرن جا می‌مونم، بیشتر درک می‌کنم.
اساسا مردم اگر میفهمیدن که یکی از من یا دوستان من میشدن.باید باهاشون سر کرد و ساخت.بطور کلی مردم فارغ از مدل رانندگیشون اتفاقا در همین دو دسته ن.
بله بله...
چی چی نیستی؟!
:))) تفکر انسان محور!
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۳:۵۴ محمدحسین ظرافتی
هرکس یه دلیلی برای مشنگ خوندن دیگران داره و توانایی های دیگران رو با توانایی های خودش مقایسه میکنه.
منشا اختلاف نظرها هم از همینجا شروع میشه که: تو چرا مثل من نیستی...
آره اما قانون رو هم باید در نظر گرفت. ر.ک به پاسخ به دیدگاه طه.
هر کسی از ظن خود شد یار من
بعله بعله
تندترشو قبول ندارم ولی کندترشو قبول دارم
چرا؟ چه فرقی میکنه؟
مشکل اینه که همیشه معیار رو خودمون درنظر می گیریم
اتفاق طبیعی‌ه نه؟!
کندتر رو من مشکلی ندارم چون شاید ماشینش خرابه شاید مشکلی براش پیش اومده و آروم میره بتونه کنترل کنه ماشین رو و در اولین مکان مناسب پارک کنه
ولی تندتر از من یقینا دیگه خیلی داره خلاف میره من خودم هم نزدیک به نهایت سرعت مجاز میرم و گاهی از دستم در میره بیشتر میشه اونی که از من بیشتر بره یعنی جای 120 تا داره حداقل 140 میره 
:)))) بله بله! منم همینطورم. کسی که از من تندتر میره ینی داره حداقل 160 تا میره :D
نمی دونم. نه. شاید. ولش کن اصلا 
:|
طراحی: عرفان قدرت گرفته از بیان